מחיר תחזוקת
אתר וורדפרס

מחיר תחזוקת אתר בדיגיטה במסלול LITE מתחיל ב- 249 ש"ח לחודש. כבר אפשר להתחיל לישון בשקט.
Depositphotos 287813396 S 1
מה כלול במחיר
תחזוקת אתר?

מהי תחזוקת אתרים ומי זקוק לזה?

במחיר תחזוקת אתרים כלולים כל מיני סעיפים טכניים שלא כולם מבינים למה הם בכלל צריכים את זה. חשוב לציין שבכל אתר וורדפרס, וגם בשלך, יש המון חלקים שזקוקים לעדכוני תוכנה, בדיוק כמו בסמארטפון שבכיסך. לאחר עדכוני התוכנה, החלקים האלו לא תמיד מסתדרים אחד עם השני. ללא עדכון, האתר ישאר מאחור מבחינה טכנולוגית ויהיה חשוף לבעיות אבטחה וירידה בביצועים. לכן, אם יש לך אתר וחשוב לך לישון בשקט, שירות תחזוקת אתרים הוא בשבילך.

oie 5235210vCzQV6QV
מחירון תחזוקת אתרים - מסלולים

בוחרים מסלול LITE או PREMIUM ומקבלים אחסון אתר בשרת משותף בחינם. ניתן להוסיף אחסון בשרת פרטי ושעות תמיכה טכנית נוספות.

LITE

249 לחודש
  • גיבויים יומיים בשרת חיצוני - 90 יום אחורה
  • שדרוג תוספים/תבנית/ליבה
  • ניטור זמן אוויר וסריקות אבטחה
  • ניקוי בסיס הנתונים
  • חידוש רישיון לתוספי פרימיום נבחרים
  • עד שעת תמיכה אחת בשנה*
  • בונוס: אחסון בשרת משותף + CDN

PREMIUM

399 לחודש
  • כל מה שבחבילת LITE וגם:
  • זמינות במקרי חירום (ערב, סופ"ש, חגים)
  • ניטור לינקים שבורים
  • עדיפות גבוהה לביצוע משימות
  • הצעות לשיפור האתר (רבעוני)
  • עד 3 שעות תמיכה בשנה*
  • סביבת פיתוח לפי דרישה (Staging)

הנחה לשימוש חודשי בשעות תמיכה

שרת אחסון פרטי (VPS)

לאתרים שזקוקים למשאבי שרת גדולים יותר כמו ביצועים, אבטחה ושטח דיסק. מתאים במיוחד לאתרי מכירות או אתרים של חברות בהן נדרשת סביבה מבודדת מאתרים אחרים.

החל מ: ₪315 / חודש

איזו מסלול תחזוקה כדאי לי לבחור?

oie 5235210vCzQV6QV
איך ניתן להשתמש בשעות תמיכה?

לקוחות במסלול LITE מקבלים שעה אחת בשנה ולקוחות PREMIUM מקבלים 3 שעות בשנה לעשות מה שרוצים. מעבר לכך, יש תשלום לשעה במתכונת PAY AS YOU GO.

תיקון תקלות מכל הסוגים

משהו השתנה באתר? יש תקלה כלשהי? נעשה משהו בטעות? יש לינקים שבורים? תקלות איקומרס? אנחנו כאן לתקן ולחלץ

פיתוח יכולות חדשות

רוצה להוסיף לאתר שלך כוחות על? לפתח פיצ'רים מיוחדים הדורשים קוד בהתאמה אישית? השמיים הם הגבול

ניהול וכתיבת תוכן

כתיבת תוכן שיווקי ומאמרים, העלאת באנרים / מבצעים / מוצרים / פרויקטים וכל מה שעולה על רוחך.

עיצוב ובנייה באלמנטור

עיצוב ובניית דפי נחיתה לקד"מ על סוגיו, דפי תוכן לרענון האתר וקידום אורגני, שדרוג אזורים מסויימים באתר לפי דרישה ועוד.

הדרכות בצ'אט/וידאו/טלפון

רוצה לדעת איך לעשות XXX, YYY? רק לבקש והוידאו המוקלט של איך מבצעים כבר בדרך אלייך. אפשר גם בוואצפ או בטלפון.

התנהלות מול גורמי צד ג'

אנחנו נפנה בשמך לגורמים חיצוניים כמו מפתחי תוספים וספקים הקשורים לאתר שלך על מנת לטפל בכל נושא שעולה או תקלה

תמיכה בכל הקשור לגוגל

נוכל לעזור בכל הקשור להתנהלות מול גוגל: Analytics (GA4), Console, Google My Business, SEO.

ייעוץ שיווקי או טכני

אם עלה במוחך רעיון, וחשוב לך לשמוע דעת מומחה לפני שמתקדמים איתו, רק להרים את הטלפון ואנחנו כבר פה מוכנים לעזור.

שיפור ביצועים

שיפור מהירות טעינה לגולש והדאשבורד של מנהל האתר, ניקוי קוד זבל, העלאת מדדי ביצועים כגון Core Web Vitals.

ניקוי פריצה ושיפור אבטחה

ניקוי וירוסים / רוגלות / פריצות. עיבוי מערכת האבטחה כגון אימות דו שלבי, חסימת ספאם ו- Abusive IP's.

טסטינג לתהליכים קריטים

נוכל לבצע טסט בתדירות קבועה לתהליכים קריטים באתר כמו טופס השארת פרטים או תהליך מכירה, בכדי לוודא תקינות רציפה.

כל מה שחשקה נפשך!

לא חשבנו על הכל, וגם אותנו מפתיעים. כל מה שהאתר שלך זקוק לו, אנחנו כאן בשבילך ובשבילו.

יצירת קשר לקבלת שירות תחזוקת אתרים

שנעשה שיחת היכרות
לראות אם יש מאץ'?

שלבים בתחילת
תחזוקת אתר

היכרות ואבחון הצורך בתחזוקת אתרים

בשלב הראשוני, אנו מבצעים היכרות מעמיקה עם הצרכים, המטרות והציפיות שלך. אנו דנים על מצב האתר שלך כיום, קהל היעד שלך ועל אתגרים ספציפיים, כדי לוודא שאנו מבינים לחלוטין את מה שאתה מחפש בשירות תחזוקת אתרים.

סקירה טכנית של מצב האתר ויישור קו טכני

לפני התחלת השירות, אנו מבצעים בדיקה טכנית מקיפה לאיתור תיקונים החיוניים לטיפול לפני כניסה לשירות. המיקוד שלנו הוא על תיקון באגים, הסרת רכיבים לא נחוצים, הגדרות אנליטיקס וטיפול בנושאים של אבטחה, כדי לוודא שהאתר שלך פועל בצורה מושלמת. שים לב, לא ניתן לקבל שירות תחזוקת אתרים ללא ביצוע "יישור קו טכני". בנוסף, ייתכן שנציע שיפורי עיצוב וביצועים אך הם אינם הכרחיים לכניסה לשירות. אך ייתכן שנציע אותם כתוספות שמותאמות לצרכים של האתר שלך.

כניסה לשירות תחזוקת אתרים שוטפת

עם הבנה ברורה של הצרכים שלך ופתרון כל הבעיות הטכניות, אנו מתחילים בשירות תחזוקת האתר. כולל חיבור האתר למערכות שלנו הכוללות: גיבויים יומיים, עדכוני תוספים, תיקון באגים, ניטור אבטחה ועוד, תוך מתן תמיכה מתמידה לוודא שהאתר שלך פועל בצורה חלקה ויעילה.

מה כלול בשירות התחזוקה החודשי?

כבר כתבנו את זה בהתחלה, חשבנו שאולי תרצו להבין לעומק

גיבויים יומיים ושחזור במידת הצורך (1 ליום)

אנו מבצעים גיבוי אחת ליום מחוץ לשרת ושומרים על הגיבויים במשך 90 יום על שרתים של AWS (אמזון), השירות חיוני לשחזור נתונים במקרים של קריסת שרת ואחזור נתונים היסטוריים.

שדרוג תוספים \ ערכת נושא \ קוד ליבה

העדכונים מבוצעים ידנית על ידי מומחי WordPress פעם בשבוע על האתר הפעיל.

ניטור אבטחת האתר

אנחנו מבצעים סריקות יומיות לאיתור תוכנות זדוניות, פריצות, רשימות שחורות ופרצות אבטחה, במידה והתגלה תישלח אלינו מהתוכנה שלנו ומיד נכנס לראות מה קרה. במקרים של פריצה, יש עלות חד פעמית להסרת הפריצה ע"י ספק צד ג'.

ניטור זמן אוויר ותיקון אם האתר נופל

אנו בודקים את זמינות האתר כל 5 דקות, ומקבלים התראה במידה והוא נופל. במקרים כאלו אנחנו מטפלים בכל שעה שהצוות ער, 365 יום בשנה.

ניקוי בסיס נתונים

אנו מסירים נתונים לא נחוצים כמו גרסאות של פוסטים, תגובות ספאם, הגדרות זמניות, ועוד רשומות שלא בשימוש, מה שתורם לבסיס נתונים יעיל יותר.

חידוש רישיון לתוספי פרימיום* (חסוך 1,330$ בשנה)

כולל Elementor Pro Plugin + WP Rocket Plugin + Crocoblock / Jet Plugins + Object Cache Pro Plugin + Elementor extra

אחסון אתר על שרת משותף

אנו מציעים אחסון חינם על שרתים עוצמתיים הבנויים לוורדפרס.  כולל התאמות לביצועים והצפנת SSL כדי שהאתר שלך יהיה מאובטח ומהיר. האחסון ניתן לאתרים קטנים עם תנועה מוגבלת. אנו עוקבים אחרי התפתחות האתר שלך ומתריעים כאשר האתר צומח וזקוק לשרת פרטי.

Cloudflare® CDN

שירות CDN (content delivery network) נועד לשדרג את האבטחה והביצועים של האתר שלך. הפיצ'רים כוללים: CDN גלובלי, חומת אש חכמה והגנה מפני DDoS. שירות זה משמש גם כמנהל DNS.

ניטור לינקים שבורים

אנחנו מבצעים סריקה אחת לחודש ומחפשים לינקים שבורים. את הממצאים נצרף לדו"ח החודשי שלך. תיקון קישורים שבורים מתבצע לפי דרישה בעבור שעות עבודה.

תמיכה במקרי חירום

במקרה של בעיות לא צפויות, גם בסופ"ש, חגים ובשעות לא סטנדרטיות, אנו מספקים תגובה מיידית ותמיכה כדי לוודא שהאתר יעבוד כמו שצריך בכל שעות היממה.

הצעות לשיפור האתר

מידי רבעון נשלח לך הצעות לשיפור האתר, בין אם קשורים לטרנדים, שדרוגים או לבעיות ששמנו לב אליהם שנרצה לשפר וכו'.

סביבת פיתוח (staging)

מתי שתבחר, תוכל לבקש שכפול אתר לסביבת טסט כדי לעשות ניסויים, תוכל גם להשאיר את השכפול לזמן בלתי מוגבל.

יצירת קשר לקבלת שירות תחזוקת אתרים

שנעשה שיחת היכרות
לראות אם יש מאץ'?

מה עלול להתרחש אם מחליטים לא לקבל שירות תחזוקת אתרים?

אפשר לומר ברמה מסוימת שתחזוקת אתרים היא תעודת ביטוח לאתר. אמנם משלמים גם לשעה על השימוש, אך ללא מישהו לצידך שלוקח אחראיות על האתר מהבחינה הטכנית שלו כל מיני דברים לא נחמדים לבסוף יתחילו לקרות כמו:

  1. כשיגיע חירום (והוא יגיע), לא יהיה מי שיחלץ לעזרתך
  2. האתר יוזנח ועם הזמן ייהרס, לבסוף יהיה צורך להשקיע שוב באתר חדש.
  3. כספים וזמן רבים יאבדו בניסיון לעשות הכל בצורה עצמאית מבלי שיש מישהו שיכול לבצע עבורך הכל בצורה מידית יחסית.

ועוד ועוד… הסיפורים אינם נגמרים. הנה כמה סיפורים מהזמן האחרון שנוכל לשתף, כמובן עם שמות בדויים.

סיפורים אמיתיים שמציגים החשיבות של תחזוקת אתרים

טיפול בחירום באמצע מצגת לגיוס משקיעים

23:00 בלילה, טלפון מלקוח שנמצא בארה"ב. מנכ"ל חברת סטארטאפ שאנחנו עובדים יחד כבר שנים מתקשר ומבקש עזרה דחופה. באתר שלו יש מסמכים חשובים ופרויקטים שהוא רוצה להציג למשקיעים, אך משהו לא תקין ואי אפשר לפתוח את הדפים שהוא צריך. משהו נתקע באתר ואי אפשר לגלול, סתם ככה לפתע בלי שום סיבה.

אחד מחברי הצוות זינק מהספה בסלון, ותוך 5 דקות תיקן את הבעיה שלו. מסתבר שאחד מחלקי האתר יצר תקלה שנתקעה בלולאה ולא השתחררה. לקח דקה לתחקר את הלקוח, לנסות להבין מה קרה באתר בדקות האחרונות לפני שזה נתקע, ומתשובותיו הבעיה התגלתה. פתרנו את הבעיה והלקוח המשיך במצגת. לפעמים, 5 דקות זה כל מה שצריך  כדי להציל עסקה של 8 מיליון דולר. שווה לא?

יש ירידה במכירות באתר, שווה לבדוק אם יש בעיה טכנית באתר נכון?

לקוחה בשם מירי (שם בדוי) חוותה ירידה במכירות של 30% ולא הבינה מה הבעיה. היות ומירי מקבלת שירות תחזוקת אתר, היא פנתה אלינו כדי שנבדוק האם יש בעיה באתר שגרמה לזה. 4 חברי צוות נכנסו לאתר מכל מיני מכשירים וניסו לבצע רכישה חסרת סבלנות, בה מנסים לקנות מהר בצורה הכי אינטואטיבית בהתנהגות חסרת סבלנות. בצורה הזאת הכי קל לאתר אם משהו לא עובד טוב.

באתר של מירי יש מבצע שקופץ לאחר שגוללים מעט באתר. היות ואחד מחברי הצוות של מירי שינה את הקפיצה מ 3 שניות ל 5 שניות,  חלק מהגולשים פשוט לא רואים את המבצע. למעשה רק 2 חברי צוות שמו לב לבעיה מה שמחזק את ההערכה שהבעיה טמונה בכך שבכמה שניות הראשונות הלקוחות רואים את המחיר המלא של המוצר, הוא גבוה להם מידי והם יוצאים מהאתר. וככה, על 2 שניות, מפסידים 30% מהמכירות. 

מעקב וניטור זמן אוויר – מונע הפסדים של כסף ומוניטין

בעלי אתרים שאינם מתחזקים האתר שלהם לרוב גם לא מסתכלים עליו במהלך היום ולא עוקבים במצבו הנוכחי. נתקלנו בלא מעט מצבים שאתרים נפלו בגלל תקלות טכניות ובעלי האתר לא ראו. האתרים לא עבדו כמה שבועות מה שפגע אנושות במיקומים בגוגל וגרם לאיבוד לקוחות פוטננציאלים. שלא לדבר על כאלו שמריצים קמפיינים והלקוחות מגיעים לאתר שלא עובד.

בדיגיטה, בשירות תחזוקת אתרים, אנחנו שולחים ping אוטומטי לאתר כל 5 דקות, אם 2 pings ברצף חוזרים ללא תגובה, אנחנו מקבלים התרעה למייל ולנייד שלנו. במצב כזה עוזבים הכל, גם אם מדובר בסופ"ש, חג או כל זמן אחר ונכנסים לתקן את הסיבה שבגללה האתר נפל. אנחנו לא מטרידים את הלקוחות בזה, פשוט מתקנים וחוזרים לשגרה.

הימנעות מתביעה של 2 מיליון שקל

פנתה אלינו לקוחה, אחת מיני רבים שזקוקים לזה, וסיפרה שקיבלה תביעה על סך 2 מיליון ש"ח על נושא מסויים (לא נגישות). לתובע היו צילומי מסך שקריים של האתר מאותו יום והוא ניסה במרמה להוציא כספים מבעלת האתר. ללא שירות תחזוקת אתרים, ללקוחה לא היה איך להוכיח שצילומי המסך שלו אינם נכונים והיא והייתה צריכה לספוג הפסדים גדולים ואפילו לסגור את העסק.

למזלה, בדיגיטה, אנחנו מבצעים גיבוי יומי לאתר  90 יום אחורה. שחזרנו מהגיבוי של התאריך בו כביכול האתר שלה עבר על החוק והוספנו מכתב המאשש ומתחייב שלא עשינו שינוי למעט לשחזר את נקודת הזמן המבוקשת. כמובן שלאחר השחזור יכולנו להוציא צילומי מסך אמיתים והתביעה נסגרה בצורה מידית.

שמירה על האתר כמו חדש באמצעות תחזוקת אתרים חודשית

הסיפור שחוזר על עצמו הכי הרבה פעמים (באמת, שמענו את זה לפחות 300 פעמים), הוא הסיפור על בעל האתר שהחליט לא לתחזק את האתר שלו באמתלה של "מה שעובד, לא נוגעים בו". רפי (שם בדוי), הוא בעל אתר שלא הכרנו אשר פנה אלינו וסיפר שבנו לו אתר לפני שנתיים ושהוא צריך עזרה לסדר אותו. לרוב אנחנו נותנים שירות אך ורק ללקוחות קבועים, אך לפעמים אם מבקשים ממש יפה ויש זמן, אנחנו עוזרים. 

רפי שלח לנו פרטי גישה וביקש להוסיף משהו חדש באתר ולתקן איזה משהו ממש חמור שהתרחש באתר. לאחר שנכנסנו, ראינו שרפי לא השתמש בתחזוקת אתרים, מה שהוביל לאתר מיושן, מלא תקלות ושלא ניתן לבצע בו שדרוגים. על מנת לעזור לו היינו צריכים ראשית לעדכן את כל גרסאות האתר, היות והגרסאות היו כל כך ישנות, כל עדכון הפיל את האתר ואי אפשר היה לעבוד. הצענו לרפי לבנות אתר חדש, הוא לא הסכים כי רק לפני שנתיים הוא בנה אתר ואין סיכוי שעכשיו שוב הוא ישלם 5 ספרות על אתר. כמה חודשים לאחר מכן במקרה נתקלנו באתר החדש שלו. אז אצל רפי, חוסר עדכונים גרם לאתר להיות חסר שימוש.