תחזוקת אתר?
- גיבויים יומיים ושחזור במידת הצורך
- שדרוג תוספים \ תבנית \ קוד ליבה
- חידוש רישיון לתוספי פרימיום*
- ניטור זמן אוויר ותיקון נפילות
- אחסון אתר על שרת משותף
- ניקוי בסיס הנתונים
- ניטור אבטחת האתר
- Cloudflare® CDN
מה זה תחזוקת אתרים?
כל מוצר דיגיטלי כמו אתר, אפליקציה ואפילו הסמארטפון שלך זקוק לעידכונים שונים מכל מיני סיבות. אבל, לפעמים, העידכונים האלו לא חיים בשלום אחד השני ועלולים לגרום לתקלות תוכנה. זו הסיבה שבמחיר תחזוקת אתרים כלולים כל השירותים שהאתר שלך צריך כדי להמשיך לעבוד בכל הכוח.
אחסון אתר בשרת משותף בחינם לרוכשי חבילות Lite או Premium!
בנוסף, ניתן להרחיב את החבילות ולהוסיף אחסון בשרת פרטי ושעות תמיכה טכנית נוספות.
LITE
-
גיבויים בשרת חיצוני - 90 יום אחורה
-
שדרוג תוספים/תבנית/ליבה
-
ניטור זמן אוויר וסריקות אבטחה
-
ניקוי בסיס הנתונים
-
חידוש רישיון לתוספי פרימיום נבחרים
-
עד שעת תמיכה אחת בשנה*
-
בונוס: אחסון בשרת משותף + CDN
PAY AS YOU GO
PREMIUM
-
כל מה שבחבילת LITE וגם:
-
זמינות במקרי חירום (ערב, סופ"ש, חגים)
-
ניטור לינקים שבורים
-
עדיפות גבוהה לביצוע משימות
-
הצעות לשיפור האתר (רבעוני)
-
עד 3 שעות תמיכה בשנה*
-
סביבת פיתוח לפי דרישה (Staging)
PAY AS YOU GO
הנחה על כמות שעות חודשית
- 20 שעות בחודש - 5% הנחה
- 40 שעות בחודש - 7.5% הנחה
- 60 שעות בחודש - 10% הנחה
מי צריך שרת אחסון פרטי (VPS)?
אם האתר שלך מקבל תעבורה גבוהה או שמדובר באתר מכירות פעיל, אנחנו ממליצים לך לרכוש שרת פרטי מכיוון שהוא מכיל שטח דיסק וזיכרון פנימי גדולים יותר, נחשב למאובטח יותר ויכול לעמוד בעומסים גבוהים במיוחד. השרת יספק לך סביבה סטרילית ומשאבים אשר מוקדשים אך ורק לאתר שלך.
החל מ: ₪315 / חודש
איזו חבילת תחזוקה מתאימה לי?
-
מסלול LITE
החבילה הזו מתאימה בעיקר לבעלי אתרים קטנים שלא דורשים שעות תמיכה רבות, אבל בכל זאת רוצים להיות רגועים ולדעת שהאתר שלהם מטופל ב-100%. -
מסלול PREMIUM
מתאים לאתרים אשר רגישים יותר לתקלות כמו אתרי מסחר, אתרי חדשות ואתרים עם קידום ממומן. לאתרים אלו אנחנו ממליצים לבחור בחבילה הזו אשר מעניקה טיפול מיידי בתקלות, יוזמות לשיפור האתר שלך מצד צוות המומחים שלנו ובנק שעות במחירים נוחים יותר.
מה נכלל בתשלום החודשי ועל מה יש לשלם מעבר?
במשפט אחד, במחיר כלול התחזוקה הטכנית הבסיסית שכל אתר צריך. יש לשלם לפי שעה כל תיקוני תקלות ותוספות. למרות ששעה אחת כלולה בחבילת ה-LITE, למרבית אתרי התדמית זה די והותר.
התשלום החודשי מכסה את רשימת השירותים שבחבילה (עדכוני תוכנה, גיבויים, ניטור אבטחה וכו'). כל חבילה כוללת שעות תמיכה אותן ניתן לנצל במהלך שנה קלנדרית: LITE – שעה אחת, PREMIUM – שלוש שעות.
שעות התמיכה כוללות טיפול בכל בקשה, שאלה, תיקון, פיתוח או עיצוב. לדוגמה, אם צצה תקלה באתר או תרצו לבצע שיחת ייעוץ, זה יטופל במסגרת שעות התמיכה. במקרה שמנוצלות כל שעות התמיכה הכלולות בחבילה, יהיה חיוב נוסף על כל בקשה נוספת.
כשאנחנו מדברים על תמיכה, אנחנו מתכוונים לכל מה שהאתר שלך צריך החל מפתרון תקלות טכניות, דרך הדרכות ועד לניקוי פריצות ועוד. כל שאלה שיש לך וכל תקלה שקרתה באתר שלך.
טיפול בכל סוגי התקלות
משהו קרה לאתר? הוא הפך להיות איטי, הלינקים לא עובדים, תמונות לא עולות, עגלת הקניות לא מתפקדת? אנחנו כאן להחזיר את האתר שלך לעבודה, בשיא המהירות.
פיתוח יכולות חדשות
לפעמים היכולות הנוכחיות לא מספיקים כדי להשיג את המטרות שלך. אנחנו נבנה לך פיצ׳רים ייחודיים בהתאמה אישית שיענו על הדרישות הספציפיות שלך .
ניהול וכתיבת תוכן
קופירייטינג, כתיבת SEO, כתיבת UX לאתרים וכל מה שקשור למילים שיעזרו לך למכור יותר וכמובן העלאתם לאתר כולל מוצרים, פרויקטים, באנרים וכל מה שהאתר צריך.
עיצוב ובנייה באלמנטור
הקמת דפי נחיתה, הוספת דפים לאתר קיים ושדרוג איזורים מסויימים באתר, You name it, we create it
הדרכות בצ'אט/וידאו/טלפון
מתחשק לך ללמוד איך לבצע פעולות מסוימות? אנחנו נשמח להדריך אותך בכל דרך שנוחה לך.
עבודה מול גורמים חיצוניים
גם אם רכשת מוצרים דיגיטליים לאתר שלך מספקים אחרים, אנחנו נייצג אותך מולם ונעבוד יחד איתם כדי למצוא פתרון לכל תקלה
התנהלות מול גוגל
ההבנה העמוקה שלנו במוצרים של גוגל מאפשרת לנו לסייע לך בכל מה שקשור לשירותים של גוגל כמו - Analytics, Search Console, SEO, Google my business ועוד
ייעוץ עם המומחים שלנו
יש לך רעיון חדש אבל משהו לא סגור בו? המומחים שלנו ישמחו לשמוע ולתת לך אינפוטים שיווקיים, טכניים ועיצוביים שיעזרו לך לקדם את הרעיון שלך.
שיפור ביצועי אתר
האתר שלך איטי ומקרטע? כבר בלתי נסבל לעבור מדף לדף? צוות המומחים שלנו ינתח אותו, יבין מה מקור התקלה ויגרום לאתר שלך לטוס כמו F-35.
שירותי אבטחת אתר
אנחנו נסרוק את האתר שלך וננקה כל וירוס, רוגלה ופריצה שנעלה עליהם, תוך כדי עיבוי מערך האבטחה של האתר שלך.
בקרת תהליכים קריטים
כדי לוודא שהאתר שלך ממיר כמו שצריך, אנחנו נבדוק שטפסי הלידים תקינים ותהליכי המכירה שבאתר שלך פועלים ב-100% בזמנים קבועים
כל מה שעולה לך לראש
הצוות שלנו מוכן לכל צורך, דרישה, רעיון, איפיון, פיתוח וכל מה שהאתר שלך צריך כדי להיות היפה, המהיר והממיר ביותר!
שירות תחזוקת אתרים מעניין אותך?
אנחנו מזמינים אותך לשיחת היכרות קצרה ואפקטיבית, בחינם!
שלבים בתחילת
תחזוקת אתר
היכרות ראשונית והבנת צרכייך
בשלב הראשוני, אנו מבצעים היכרות מעמיקה עם הצרכים, המטרות והציפיות שלך. אנו דנים על מצב האתר שלך כיום, קהל היעד שלך ועל אתגרים ספציפיים, כדי לוודא שאנו מבינים לחלוטין את מה שאתה מחפש בשירות תחזוקת אתרים.
יישור קו טכני
כדי שהשירות תחזוקת אתרים יהיה ויעיל, אנחנו קודם כל נעבור על האתר שלך ונתקן באגים, נסיר רכיבים ותוספים לא נחוצים, נגדיר אנליטיקס וכמובן נוודא שהאתר מאובטח ברמה גבוהה. בנוסף אנחנו נספק לך המלצות לעיצוב ושיפור ביצועי האתר כדי שתהיה לך תמונה מלאה על האתר שלך.
התחלת שירות תחזוקת אתרים
אחרי שהבנו את הצרכים הספציפיים של האתר שלך ופתרנו את כל התקלות הטכניות שבו, אנחנו נחבר את האתר שלך למערכות שלנו אשר כוללות: גיבויים יומיים, עדכוני תוספים, תיקון באגים, ניטור אבטחה ועוד, תוך כדי שמירה על תקשורת רציפה איתך שתעניק לך 100% בטחון ושקט נפשי שהאתר שלך פועל בצורה חלקה.
מה כלול בשירות התחזוקה החודשי?
החלטנו לפרט אפילו יותר כדי להיות בטוחים שהעברנו לך את כל המידע שדרוש לך כדי להבין מה השירות שלנו כולל. יחד עם זאת, אם נשארו לך שאלות, אנחנו זמינים עבורך במייל ובוואטסאפ.
מערכת גיבויים אוטומטית
כדי לוודא שהאתר שלך מגובה, אנחנו מבצעים גיבוי אחת ליום (90 יום אחורה( ומאחסנים את הגיבוי הזה על שרתים חיצוניים של AWS (אמזון) כך שאם חלילה קרה משהו לשרת, האתר שלך יהיה מוכן לעלות לאוויר בכמה רגעים ספורים.
שדרוג תוספים וגרסאות
האתר שלך מורכב מתוספים, ערכות נושא וקוד ליבה אשר דורשים שדרוגים מדי פעם. הצוות שלנו ידאג לעדכן את כל מה שצריך אחת לשבוע כדי לוודא שהאתר שלך מעודכן ב-100%.
ניטור אבטחת האתר
אנחנו ננטר את האתר שלך ברמה יומית כדי לחפש תוכנות זדוניות, רשימות שחורות, פריצות ופרצות אבטחה. במידה וחלילה התוכנה הייחודית שלנו תגלה משהו, אנחנו מיד נקבל התראה ונטפל באיום בצורה מיידית.
ניטור זמינות האתר ותיקון קריסות
לפעמים אתרים יכולים לקרוס, מכל מיני סיבות. זו הסיבה שאנחנו בודקים את זמינות האתר שלך כל 5 דקות ומטפלים בו בצורה מיידית אם הוא ירד מהאוויר.
ניקוי בסיס הנתונים
עם הזמן האתר שלך צובר כל מיני נתונים לא נחוצים שמקשים על הפעילות התקינה של בסיס הנתונים שלו ולכן אנחנו ננקה את כל הנתונים הישנים מדי שבוע.
חידוש רישיון לתוספי פרימיום* (חסכון של ב - 1,330$ בשנה)
אנחנו נשמח לחסוך לך לא מעט כסף באמצעות חידושי רישיונות מטעמנו למגוון רחב של תוספים מוכרים כמו Elementor Pro, Crockoblock, WP Rocket, Elementor Extra ועוד
אחסון חינם לאתרים קטנים
אם האתר שלך, כרגע, מקבל תנועה מוגבלת, אנחנו נשמח לארח אותו בחינם על שרתים עוצמתיים אשר בנויים במיוחד לוורדפרס עם אבטחה וביצועים ברמה גבוהה. ברגע שהאתר שלך יתחיל לקבל יותר תעבורה, אנחנו נודיע לך ונעביר אותך לשרת חזק יותר.
Cloudflare® CDN
שירות (CDN (content delivery network נועד לשדרג את האבטחה והביצועים של האתר שלך. הפיצ'רים שלו כוללים CDN גלובלי, חומת אש חכמה, ניהול DNS והגנה מפני התקפות DDoS.
ניטור לינקים שבורים
מעבר לחווית משתמש לא נוחה, לינקים שבורים עלולים לפגוע בדירוג שלך בגוגל ולכן אנחנו נסרוק את האתר שלך אחת לחודש ונשלח לך דו״ח חודשי מפורט
תמיכה במקרי חירום
תקלות עלולות לצוץ בכל רגע נתון ולכן אנחנו מחזיקים מערך תמיכה שפועל מסביב לשעון כולל חגים, סופ״ש ושעות הלילה המאוחרות. הכל כדי שהאתר ימשיך לעבוד כמו שצריך.
הצעות לשיפור האתר
עולם הוורדפרס מתעדכן בצורה מהירה ולכן כדי להשאיר אותך בלופ, אנחנו נשלח לך מסמך הצעות לשיפור עם טרנדים חדשים, שדרוגים, תקלות לא קריטיות ששמנו לב אליהן ועוד.
סביבת פיתוח לניסויים
הגיע הזמן להוריד או להתקין תוספים מסוימים ולראות איך העיצוב החדש נראה מבלי להוריד את האתר מהאוויר? אנחנו נשכפל את האתר שלך ונאפשר לך להתנסות כמה שבא לך, מתי שבא לך.
שירות תחזוקת אתרים מעניין אותך?
אנחנו מזמינים אותך לשיחת היכרות קצרה ואפקטיבית, בחינם!
כל הסיבות למה אסור לך לוותר על שירות תחזוקת אתרים
צריך להסתכל על השירות הזה כתעודת ביטוח לאתר שלך שכל תכליתה היא לשמור על האתר שלך מתפקד מכל הזוויות (אבטחה, שדרוג, פתרון תקלות וכו׳). אנו מקבלים עשרות פניות בחודש מבעלי אתר שלא נרשמו לשירות תחזוקת אתרים בשום מקום וגילו ש:
- לא היה להם למי לפנות בשעת חירום
- האתר הוזנח ועם הזמן נהרס ודרש בנייה של אתר חדש
- הם בזבזו המון זמן ולא מעט כסף על ניסיונות לבצע תחזוקת אתרים בעצמם, מה שגרם להם לשלם כפול אחרי לאחר מספר ניסיונות כושלים.
סיפורים אמיתיים שמדגימים את החשיבות של שירות תחזוקת אתרים
התמודדות עם מצב חירום במהלך מצגת לגיוס משקיעים
השעה היא 23:00, מנכ"ל חברת סטארט-אפ, שאנו עובדים עמו שנים, מתקשר בדחיפות ומבקש עזרה מיידית. הוא מתכנן להציג למשקיעים מסמכים חיוניים ופרויקטים שנמצאים באתר החברה, אך נתקל בבעיה שמונעת ממנו לפתוח את הדפים הנדרשים – אי אפשר לגלול באתר.
חבר הצוות שלנו, בדיוק כמו צוות ימ״מ, קפץ לפעולה ותוך חמש דקות טיפל בבעיה: חלק מסוים באתר נתקע בלולאה אינסופית. לאחר דקה של חקירה ושאילתות מהלקוח על מה שקרה בדקות האחרונות לפני התקלה, הבעיה התגלתה והוסרה בהצלחה והלקוח הצליח להציג את המצגת ללא עיכובים נוספים. מטורף איך חמש דקות של מענה מהיר יכולות להציל עסקה בשווי 8 מיליון דולר.
ירידה במכירות באתר = בעיה טכנית?
לקוחה שקוראים לה מירי (שם בדוי) חוותה ירידה של 30% במכירות ולא הבינה למה. מכיוון שהיא משתמשת בשירות תחזוקת אתרים, היא ביקשה מאתנו לבדוק האם יש בעיה באתר שגורמת לירידה הזו במכירות. ארבעה חברי צוות נכנסו לאתר ממכשירים שונים וניסו לבצע רכישה בדרך מהירה ואינטואיטיבית, כדי לזהות בקלות אם יש משהו שלא עובד כמו שצריך.
באתר של מירי יש מבצע שמופיע אחרי שגוללים קצת בדפים. אחד מהעובדים שלי מירי שינה את זמן ההופעה של המבצע משלוש לחמש שניות, וכתוצאה מכך, חלק מהגולשים פשוט לא רואים אותו. רק שני חברי צוות שמו לב לבעיה זו, מה שמרמז שהירידה במכירות נובעת מכך שהלקוחות רואים את המחיר המלא של המוצר בהתחלה, מחיר שנראה להם גבוה מדי, ולכן הם עוזבים את האתר. וככה בקלות, בגלל שתי שניות בלבד, האתר מפסיד 30% מהמכירות.
מעקב וניטור של מצב האתר – למניעת הפסדים כלכליים ותדמיתיים
בעלי אתרים שאינם מבקרים ומתחזקים את האתר שלהם באופן קבוע לעיתים קרובות לא מודעים למצבו הנוכחי של האתר במהלך היום. נתקלנו במקרים רבים בהם אתרים קרסו בשל תקלות טכניות ובעליהם לא היו מודעים לכך. האתרים היו לא פעילים למשך שבועות, מה שפגע קשות בדירוג שלהם בגוגל וגרם לאובדן לקוחות פוטנציאליים, במיוחד לאלו שמפעילים קמפיינים שיווקיים והלקוחות מגיעים לאתר שאינו פועל.
בחברת דיגיטה, המתמחה בתחזוקת אתרים, אנו משתמשים בשיטת ping אוטומטית ששולחת בדיקה לאתר כל חמש דקות. אם שני pings רצופים לא מקבלים מענה, אנו מקבלים התרעה במייל ולטלפון הנייד. במקרה כזה, אנחנו נכנסים לפעילות – בין אם זה בסופ"ש, חג או בכל זמן אחר – ומתחילים בתיקון הבעיה שגרמה לנפילת האתר. אנו דואגים לטפל בכך בשקט ובמהירות, מבלי להטריד את הלקוחות, כך שהם יכולים להמשיך בפעילותם הרגילה בלי דאגות.
הימנעות מתביעה של שני מיליון שקלים
לקוחה שפנתה אלינו, כמו רבים אחרים שזקוקים לשירותינו, סיפרה שהתקבלה נגדה תביעה של שני מיליון שקלים על נושא מסוים (בעיות נגישות באתר). התובע השתמש בצילומי מסך מזויפים של האתר מאותו יום וניסה לסחוט ממנה כספים. בהיעדר שירות תחזוקת אתרים, הלקוחה לא הייתה יכולה להוכיח שצילומי המסך שלו אינם נכונים ויכולה הייתה להפסיד סכומים גדולים ואף לסגור את העסק.
למזלה, בחברת דיגיטה אנו מבצעים גיבוי יומי לאתרים לתקופה של 90 יום אחורה. שחזרנו את האתר מהגיבוי של התאריך הרלוונטי, וצירפנו מכתב שמאשר ומתחייב שלא נעשו שינויים, למעט שחזור לנקודת הזמן המבוקשת. לאחר השחזור יכולנו להציג צילומי מסך אמיתיים של האתר, והתביעה נסגרה מידית.
איך לשמור על האתר שלך כמו חדש עם תחזוקת אתרים חודשית
הסיפור הנפוץ ביותר ששמענו (לפחות 300 פעמים) הוא על בעלי אתרים שהחליטו שלא לתחזק את האתרים שלהם בטענה ש"מה שעובד, לא נוגעים בו". רפי (שם בדוי), שלא הכרנו מקודם, פנה אלינו וסיפר שבנu לו אתר לפני שנתיים והוא זקוק לעזרה לתיקון והוספת תוכן חדש. בדרך כלל אנו מעניקים שירות רק ללקוחות קבועים, אך לפעמים, אם נשאלים בנימוס ויש זמן, אנו מסכימים לעזור.
לאחר שקיבלנו מרפי את פרטי הגישה לאתר ובדקנו אותו, גילינו שהוא לא השתמש בשירותי תחזוקת אתרים כלל. האתר התברר כמיושן, מלא בתקלות ולא ניתן לשדרוג. כדי לעזור לו היינו צריכים לעדכן תחילה את כל גרסאות התוכנה של האתר, אך הגרסאות היו כה ישנות שכל עדכון גרם לקריסת האתר והפסקת העבודה. הצענו לרפי לבנות אתר חדש, אך הוא סירב משום שרק לפני שנתיים בנה אתר ולא רצה לשלם שוב סכום גדול. כמה חודשים לאחר מכן נתקלנו במקרה באתר החדש שלו מה שאומר שחוסר בעדכונים יכול להוביל לאתר שאינו שימושי ולבנייה של אתר חדש בסכומי כסף גדולים.