כך מתבצעת
הפניית חבר
ספר לחברייך על השירות שלנו
אם יש מישהו\י בסביבתך שיכול להרוויח מהשירותים שלנו וסומך על חוות דעתך, נשמח לשידוך. ההפנייה יכולה להיות באמצעות לינק לאתר או לתת את פרטי יצירת הקשר איתנו. מפה כבר נדאג לשאר
אנחנו ניצור איתו קשר
לאחר החיבור ביננו, ניקח את המושכות לידינו ונקיים שיחה. נוודא שיש הבנה איזה סוגים של שירותים אנו מציעים ואילו פתרונות יכולים להתאים לצרכים במקרה הזה.
קבלו תשלום על ההפנייה
כאשר ההפניה תהפוך למוצלחת ונקבל תשלום, נעניק לך סכום כספי כהוקרה ותודה על כך שעזרת לנו לגדול ולהתרחב.
מודל התשלום - 5% - 15% מהסכום שחברך שילם בשנה הראשונה
נא לבחור מבין האפשרויות הבאות בהתאם לסכום ששילם חבריכם בשנה הראשונה לשירות שלו. לדוגמה, אם הוא הוציא $10,000:
- מזומן – 5% מההוצאות שלו (לדוגמה, $500).
- קרדיט לשירותים הנוכחיים – 10% מההוצאות שלו (לדוגמה, $1,000).
- קרדיט לשירותים חדשים – 15% מההוצאות שלהם (לדוגמה, $1,500).
תגמולים עבור פרויקטים ישולמו כאשר התשלומים מהחבר מאושרים. תגמולים עבור תחזוקה מצטברים בצורה חודשית.
רק מי שנמצא במעגל האמון שלנו יכול להפנות אלינו לקוחות
אנחנו שמים דגש על קשרים אמתיים ולא מתחברים לתוכניות שותפים רחבות. לכן, הפניות שלנו מגיעות רק מאנשים שאנחנו מכירים אישית כמו לקוחות שהתנסו בשירות, משפחה, וחברים. כך אנו מוודאים שכל פנייה אינה רק ליד, אלא לקוח פוטנציאלי של ממש שקיבל הפנייה ממישהו שכבר חווה את השירות. אם אנחנו מכירים אישית, את\ה כבר חלק מתוכנית ההפניות שלנו.