כל הזכויות שמורות - דיגיטה - Digita - שיווק דיגיטלי ובניית אתרים
את הביטוי: "תוכן הוא המלך!" כבר יצא לך לשמוע?
ובכן, בין אם כן ובין אם לא, ישנה הסכמה מלאה בין כל מקדמי האתרים לגבי הנושא הזה. ללא ספק, התוכן הוא המלך של הקידום ולכן חשוב לעשות כתיבת תוכן נכונה. מדוע? כי בסופו של דבר גוגל מעלה בדירוג את התוכן הכי מעניין שנותן מענה מדויק לביטוי שהגולש הזין בשורת החיפוש. במאמר זה תלמד\י איך כתיבת תוכן בצורה נכונה תעלה את הדירוג של האתר בגוגל.
בכללי, תוכן שהוא מעניין ורלוונטי, אנשים ישתפו ברשתות חברתיות ו\או באתרים שלהם. לכן, גוגל נותן ציון גבוה למאמרים שאנשים בחרו לשתף. על מנת שמישהו יעשה את הצעד וישתף, נתחיל בכתיבת תוכן שפוגע בול במה שהגולשים שלנו מחפשים ורוצים לדעת.
רצוי לשמור על מבנה מאמר נקי, מסודר ומאורגן כאשר עושים כתיבת תוכן. להלן מבנה סביר של מאמר:
הדרך הנכונה להשתמש בצורה נכונה בביטוי מפתח בכתיבת תוכן מתבטאת ב- 2 נושאים עיקריים: בחירת ביטויי מפתח ופיזורן בצורה נכונה בתוך המאמר.
נצא מנקודת הנחה, שסביר שקיימים כבר המון מאמרים על ביטוי שמחפשים אותו הרבה. כפועל יוצא, אם תבחר\י לקדם ביטוי מפתח כמו: "כתיבת תוכן" סביר שלא תגיע לשום מקום בגוגל. אלא אם כן, איכשהו זה מאמר לא מהעולם הזה. לא ברור לנו לפעמים למה אנשים מנסים לקדם ביטויים כאלו
מה שכן, נעדיף למצוא ביטויים עם כמה שיותר חיפושים אך עם כמה שפחות תחרות. הדגש, הוא על כמה שפחות תחרות. הכוונה היא, שאין שום סיבה לקדם ביטוי עם תחרות גבוהה כי סביר שיהיה מאוד קשה להתקדם בגוגל.
הדרך הנכונה לחפש ביטויי מפתח כאלו היא להיכנס לממשק של Google-Adwards ולחפש ביטוי מפתח שקשורים לתחום שלך. נא לשים לב שהם עונים על הקריטריונים האלו:
– מעניין ורלוונטי
– הרבה חיפושים בחודש
– תחרות נמוכה עד בינונית
פתח\י חשבון בגוגל-אדוורדס והכנס\י לממשק. חפש\י את הכפתור tools ומשם את keyword planner.
לאחר מכן, בחר\י ביטוי מפתח כללי והזן\י אותו לשורת החיפוש. במקרה הזה לא יהיו תוצאות אם בחרת להשתמש בביטוי בעברית כי עדיין לא הגדרת שפה. אז הגדר\י שפה וחפש\י שוב. מחפשים את הביטוי "כתיבת תוכן" רק כדי להוכיח לך שמי שינסה לקדם אותו יהיה לו קשה מאוד.
שים\י לב שיש הרבה מאוד חיפושים לביטוי, הוא ללא ספק מעניין ורלוונטי ומן הסתם יש לו הרבה חיפושים.
לכן, נעשה חיפוש כעת לביטויים קשורים אך עם תחרות נמוכה. הדרך לעשות זאת הוא ללחוץ על כותרת הטור: competition פעמיים. לאחר מכן, הביטויים עם התחרות הכי נמוכה יהיו בראש העמוד. נתחיל לחפש ביטויים עם הרבה חיפושים שיהיו מעניינים לגולשים. במקרה הזה מצאנו את "מאמרים בעברית". לביטוי הזה יש הרבה חיפושים יחסית וסביר שחלקם הלא מבוטל הוא בהקשר של כתיבת תוכן לאתרים.
פיזור נכון של ביטוי המפתח במאמר
ראשית, נשתמש בביטוי מפתח אחד בלבד בכל מאמר. אפשר להשתמש בביטויים קשורים, אך לשים לב לחזק את ביטוי המפתח. כעת, נפזר את ביטוי המפתח בצורה הבאה לאורך הטקסט:
אם נסכם, את המאמר נחלק בצורה הגיונית לקריאה עם התחלה, אמצע וסוף. את התוכן עצמו נרשום בצורה מעניינת לקריאה, נשים לב שהוא רלוונטי ונדאג שהוא יוביל לאינטראקציה. חשוב מאוד גם שנכתוב בלי טעויות, כדי שהגולש לא יכעס עלינו. נרצה לבחור ביטוי מפתח מעניין ולחלק אותו בצורה נכונה לאורך המאמר. בנוסף, לא לשכוח שהביטוי צריך להיות עם הרבה חיפושים ותחרות נמוכה.
בתור בעל\ת עסק, אנחנו מקווים שמאמר הזה יעזור לך לבצע כתיבת תוכן כמו שצריך. אם אין לך זמן לזה ותרצה\י כותבי תוכן מקצועיים, אנחנו כאן לשירותך. אפשר ליצור קשר בלינק הזה.
כל הזכויות שמורות - דיגיטה - Digita - שיווק דיגיטלי ובניית אתרים