תמיכה טכנית לאתרים – תיקון תקלות באתר וורדפרס, אופטימיזציה, אבטחה ותוספות – כולל מחירון

שירות התחזוקה שלנו בדיגיטה כולל, מלבד התחזוקה הבסיסית השוטפת, גם שעות תמיכה טכנית לאתר. בחבילת התחזוקה הבסיסית תקבלו שעת תמיכה טכנית בשנה, ובחבילת הפרימיום לאתרים גדולים תקבלו שלוש שעות תמיכה טכנית לאתרים בשנה. תרצו עוד? תוכלו לרכוש שעות תמיכה נוספות. שעה של תמיכה טכנית זה לא מעט זמן. מה תוכלו לעשות עם הזמן היקר הזה? מה לא. במאמר שלפניכם נפרט את הדרכים בהן תוכלו להשתמש בשעות התמיכה הטכנית כדי להטיס את האתר שלכם בכל המדדים.

תוכן עניינים

תמיכה טכנית לאתרים

מה כלול בשירות תמיכה טכנית לאתרים?

התמיכה הטכנית לאתרים היא הלב הפועם של כל אתר מוצלח, ומשלבת מגוון רחב של שירותים קריטיים. זה מתחיל מתיקון תקלות שמטרידות את פעולתו היומיומית של האתר, עובר לפיתוח יכולות חדשות שיתרמו למטרות העסקיות שלך, כולל ניהול וכתיבת תוכן שמוסיפים ערך ותוכן לאתר, עיצוב ובנייה באלמנטור שמעניקים מראה מקצועי ועדכני, הדרכות מקצועיות בצ'אט, וידאו או טלפון, עבודה מול גורמים חיצוניים לשיתוף פעולה חלק, התנהלות מול גוגל לשיפור הקידום והאנליטיקה, ייעוץ עם המומחים שלנו להוצאת רעיונות לפועל, שיפור מהירות וביצועי האתר, שירותי אבטחת אתר שמגנים על המידע שלך ושל לקוחותיך, בקרת תהליכים קריטיים למניעת בעיות במערכת והמרת גולשים ללקוחות בעזרת CRO. כל אלו נועדו להבטיח שהאתר שלך יפעל בצורה המיטבית ויענה על כל הצרכים שלך.

מחירון תמיכה טכנית לאתרים

ללקוחות פרימיום שלנו, השירותים המקצועיים של תמיכה טכנית לאתרים מוצעים במחיר של 350 ש"ח לשעה. עבור לקוחות במסלול Lite, המחיר לשעה עומד על 450 ש"ח. המחירים נקבעים על פי המסלול הנבחר ומתאימים למגוון רחב של צרכים ותקציבים. אנו מציעים שירותים מותאמים אישית שמבטיחים שהאתר שלך יפעל בצורה מיטבית ויענה על כל הדרישות העסקיות שלך. בחר את המסלול המתאים לך ותהנה משירות מקצועי ואמין.

תיקון תקלות

תיקון תקלות באתר זה האלף בית של תמיכה טכנית לאתר, וכל סוגי התקלות הטכניות נכנסים פנימה. אתר איטי מסיבה עלומה, לינקים שלא עובדים, תמונות לא עולות, לקוחות שלא מצליחים להוסיף מוצרים (לא עלינו!) או מלאי שלא מתעדכן למרות שלחצת אינספור לחיצות. אנחנו כאן כדי להחזיר את האתר שלך לעבודה, בשיא המהירות. זה קריטי במיוחד כשמדובר באתר מכירות כשכל דקה שהאתר לא באוויר זה קריטי לעסק שלך.

פיתוח יכולות חדשות

תמיכה טכנית לאתרים זה לא רק לטפל בתקלות שמתעוררות באמצע היום. תמיכה טכנית לאתר זה גם להגדיל ראש ביחד. האתר שלך יכול להיות טוב מאוד, אבל עוד כמה פיצ'רים קטנים שאנחנו נכניס, קצת שדרוגים, תוספות – יהפכו אותו למצוין. דרך מומלצת לשימוש בשעות התמיכה היא לפיתוח יכולות חדשות  כדי להשיג את המטרות העסקיות. אם היית רוצה יותר אבל קשה לך להגיד מה, אנחנו יכולים לדבר ולחדד את המטרות העסקיות שהאתר אמור להביא. בהמשך לכך, אנחנו נבנה פיצ'רים בהתאמה אישית. דוגמה מרעננת שגם עובדת מצוין על התדמית שלכם ועל הקידום האורגני של האתר היא בלוג או מגזין.

ניהול וכתיבת תוכן

ניהול תוכן באתר זה מושג רחב, ואצל חלק מהאתרים מדובר במשימה הכי "כבדה" ביום-יום. זה כולל בתוכו קופירייטינג ומיקרו-קופי, כתיבת SEO, תוכן למוצרים, העלאה של מוצרים לאתר, טקסט לבאנרים ועוד – כל סוג אתר ומה שהוא צריך. יש לנו צוות של כותבים מוכשרים לכל משימות הכתיבה, בין אם מדובר בכתיבה חדה ותמציתית ובין אם מאמרי SEO ארוכים. האתר שלך זקוק למילים? בלי הרבה דיבורים, אנחנו כותבים.

שנכיר ונדבר על האתר שלך?

עיצוב ובנייה באלמנטור

עיצוב ובנייה באלמנטור הוא חלק חשוב בתמיכה טכנית לאתרי וורדפרס, ואצלנו זה כלול בשירות לפי שעות עבודה. אם הגיע הזמן למייק-אובר או שהאתר נראה לך קצת עייף, יכול להיות ששדרוג של אזורים מסוימים, הוספת צבע ללחיים, שינוי פונטים ותמונות ירימו אותו למעלה. זה כולל גם הקמה של דפי נחיתה. אנחנו נשמח לשמוע ממך מה היית רוצה לרענן ולחדש ונוציא את זה לפועל במהירות, תוך התחשבות בעלות לפי שעת עבודה.

הדרכות בצ'אט/וידאו/טלפון

אם מתחשק לך ללמוד איך לבצע פעולות מסוימות באתר, או שיש לך עובד שיכול להשקיע כמה דקות ביום לניהול התוכן, אנחנו יכולים לסייע לך בהכשרה במסגרת תמיכה טכנית לאתר וורדפרס. זו יכולה להיות השקעה טובה להמשך. לדוגמה, ללמוד כיצד להעלות לבד מוצרים לאתר ובכך "לחסוך" בשעות תמיכה או בהוצאה כספית נוספת. נשמח להדריך אותך בכל נושא שקשור לאתר – בצ'אט, בוידאו או בטלפון, לפי ההעדפה שלך ולפי הצורך המקצועי הספציפי.

עבודה מול גורמים חיצוניים

האחסון שלך נמצא אצל חברה אחרת? יש מפתח קבוע שעובד על האתר שלך וכבר יודע מה עושה אותך מרוצה? אנחנו לא נעלבים. אנחנו אדיבים ויכולים להתחבר עם כולם. גם אם רכשת מוצרים או שירותים דיגיטליים מספקים אחרים, אנחנו נייצג אותך מולם ונעבוד יחד איתם על מה שצריך כדי למצוא פתרון לכל תקלה במסגרת תמיכה טכנית לאתר. הטיפול הזה מעולה במיוחד למי שהאתר שלו עבר גילגולי חיים ויש אנשים שונים שמספקים לו שירות.

התנהלות מול גוגל

לא צריך להרחיב על זה שגוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, אך כדאי לדעת שיש לא מעט מוצרים של גוגל שאנחנו עושים בהם שימוש באתר. לדוגמה, אנליטיקס שמאפשר לנו לנתח את הקהל ולהבין את ההתנהגות ועד לכל מה שקשור לענייני SEO וקידום האתר.  כדי לטפל במוצרים של גוגל ולהוציא מהם את המיטב לטובת האתר שלך צריך מומחיות ברמה גבוהה, מדובר בתוכנות לכל דבר ועניין. ההבנה העמוקה שלנו עומדת לרשותך ולשירות האתר שלך.

שנכיר ונדבר על האתר שלך?

ייעוץ עם המומחים שלנו

רעיונות מתרוצצים לך בראש אבל תמיד נשארים ללא מישהו שייקח אותם צעד אחד קדימה? אפשר לדבר על זה. אנחנו לא מבטיחים להיות הג'יני שלך, אבל אנחנו יכולים לפחות לתת לך חוות דעת מקצועית בסבלנות ובהכי רצינות שבעולם, כאילו שמדובר באתר האישי שלנו. המומחים שלנו ישמחו לשמוע ולתת לך אינפוטים שיווקיים, טכניים ועיצוביים שיעזרו לך להפוך את הרעיון למשהו ממשי (או לעשות עליו דליט ולעבור להברקה הבאה).

שיפור מהירות וביצועי האתר

האתר שלך זוחל? זה לא אמור להיות כך. אתר איטי, שלא לומר מקרטע, הוא אחד מהדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לאתר שלך וזה חלק מהותי מהשירות של תמיכה טכנית לאתר. בימינו הגולשים עוברים מדף לדף במהירות האור וגוללים כמו מטורפים. אם האתר איטי מדי הם פשוט נוטשים. בדרך כלל אין צורך לבצע פעולות מהפכניות כדי לשפר את המהירות. לעיתים יעזרו מחיקת קבצים ישנים שמכבידים על האתר, הקטנת תמונות, שיפור האחסון או הורדת תוספים שמשפרים מהירות ועוד. צוות המומחים שלנו ישמח לנתח את האתר שלך ולהבין את הבעיה, וכמובן לטפל בה. לא נסתפק בפחות ממטוס F-35.

שירותי אבטחת אתר

האבטחה של האתר שלך היא לא עניין לחובבנים. אנחנו נסרוק את האתר שלך לאורך ולרוחב וננקה אותו מכל וירוס, רוגלה ופירצה שנמצא, תוך כדי עיבוי וחיזוק מערך האבטחה. הטיפול הזה חשוב לכל סוג של אתר, במיוחד לאתרים ששומרים מידע רגיש על לקוחות ואתרי מכירות שמקבלים פרטי אשראי של לקוחות. במקרים של פריצה או חדירת וירוסים, אנחנו נטפל בניקוי בעצמנו, ואם לא נצליח, נפנה למומחים שאנחנו עובדים איתם שנים.

בקרת תהליכים קריטיים

תהליכים קריטיים באתר הם בעצם הדבר שלשמו התכנסנו. באתרי תדמית ופורטפוליו זה יכול להיות טופס לידים או אפילו מספר טלפון שמאפשר חיוג בלחיצה. באתר מכירות זה כמובן הליבה של האתר – היכולת לבצע רכישה. כחלק משירות של תמיכה טכנית לאתרים, אנחנו מבצעים את התהליכים הקריטיים בעצמנו צעד אחר צעד כדי לראות שהם תקינים. ביצוע הפעולות הללו בזמנים קבועים עשוי למנוע מצבים של לקוחות שמתפספסים.

המרת גולשים ללקוחות בעזרת CRO

אם רק יכולנו להיות זבוב על הקיר בחדר של הגולשים שלנו, ולראות מה הם עושים באתר ועל מה הם לוחצים. האמת היא, שאפשר! מטרת CRO, ובאנגלית conversion rate optimization, היא לשפר את שיעורי ההמרה באתר. המרה יכולה להיות רכישה, אבל היא גם יכולה להיות השארת פרטים בטופס ואפילו שיתוף של מאמר – תלוי מה אנחנו מגדירים. במסגרת שירות CRO אנחנו מנתחים את הפעילות של הגולשים באתר. אנחנו מבינים מה הם אוהבים, מה ממש מעצבן אותם, באילו בעיות באתר הם נתקלים לרוב ומה גורם להם לנטוש. מתוך כל הדבר הזה אנחנו יכולים ליצור תוכנית עבודה שתשפר את אחוז ההמרה באתר.

כל מה שעולה לך לראש

לא מספיק לך? אפשר עוד. הצוות שלנו מוכן לכל רעיון או צורך שיש לך, כדי שהאתר שלך יהיה היפה, המהיר והממיר ביותר. אנחנו מוכנים לאתגר!

איך תמיכה טכנית לאתרים מבטיחה הצלחה

תמיכה טכנית לאתרים היא המפתח להבטחת פעילות תקינה ושדרוג מתמיד של האתר. השירותים שאנו מציעים כוללים תיקון תקלות, פיתוח יכולות חדשות, ניהול וכתיבת תוכן, עיצוב ובנייה באלמנטור, הדרכות מקצועיות, עבודה מול גורמים חיצוניים, התנהלות מול גוגל, ייעוץ עם מומחים, שיפור מהירות וביצועי האתר, שירותי אבטחת אתר, בקרת תהליכים קריטיים, והמרת גולשים ללקוחות באמצעות CRO. אנו כאן כדי לספק לך את כל התמיכה הדרושה לאתר שלך, כך שהוא יפעל בצורה מיטבית וישיג את המטרות העסקיות שלך.

תוכן עניינים