הצעת מחיר לבניית אתר ב-5 שאלות – מחשבון עלות בניית אתר

נמצאים בתהליך קבלת הצעות מחיר לבניית אתר? יצרנו עבורכם מחשבון שמספק הערכה גסה לעלות של בניית אתר כאן אצלנו בדיגיטה. כל מה שצריך זה לענות על 5 שאלות פשוטות. אם ההצעה תתאים לכם, באופן עקרוני, תוכלו לפנות אלינו ולבקש הצעת מחיר מותאמת אישית שלוקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים ואת הדרישות של האתר שלכם. כן, אנחנו יודעים שהשוק הזה של בניית אתרים מספק טווח רחב מאוד של הצעות מחיר ואולי אתם חשים מבולבלים. הצעת המחיר שנספק לכם באמצעות המחשבון תתן לכם סדרי גודל של עלויות לבניית אתר מקצועי. מכאן - תוכלו לעשות לעצמכם סדר בראש.

תוכן עניינים

מחשבון הצעת מחיר לבניית אתר ב - 5 שאלות פשוטות

נפלא! המחיר המשוערך עבור בניית האתר שלך הוא . בשיחה קצרה נבין יחד איתך מהי רמת העיצוב והפיתוח המתאימה עבורך ונתאים יחד את מכלול הפרמטרים החשובים לך לתוך אתר אחד מושלם.
השאר/י פרטים ונשמח לשוחח.

איך מקבלים הצעת מחיר סופית לבניית אתר?

הצעת מחיר לבניית אתר משתנה לפי דרישות הלקוח, ובהמשך נפרט אילו רכיבי אתר משפיעים על הצעת המחיר. בגדול, ברגע שהתקציב העומד לרשותך תואם את הדרישות, פרויקט יכול לצאת לדרך. בדיגיטה אנחנו מנוסים במאות פרויקטים של בניית אתרים בכל המורכבויות. לאחר שיחה קצרה, נוכל להעריך את העלות של בניית האתר הנדרש לך בהתאם לסוג האתר, כמות הדפים, רמת העיצוב הנדרשת וכו'. ככל שתהיה היענות חיובית מצדך ורצון להעמיק ולרדת לפרטים, נשמח להשקיע ולהכין עבורך הצעת מחיר מדויקת בהתאמה אישית.

מה משפיע על הצעת מחיר לבניית אתר?

  • סוג האתר – דף נחיתה קטן, אתר תדמית פשוט / מושקע, אתר מכירות, אתר לימודים אונליין, אתר חדשות וכו'. סוג האתר גוזר לא מעט משמעויות להמשך.
  • כמות הדפים – ככל שישנם באתר יותר דפים, כך העלות של בניית האתר תתייקר. כמות הדפים מושפעת מסוג האתר אך לא רק.
  • דיוק וגימור – רמת הדיוק וההשקעה בפרטים הקטנים – שלבסוף נותנים לאתר את המראה המדוקדק.
  • תכנון SEO – באתרים עם דגש מיוחד להתאמה למנועי החיפוש ישנו צורך באפיון ותכנון מותאמים, לרבות ביצוע – מה שייקר את הצעת המחיר.
  • התאמה רספונסיבית – התאמת האתר לגלישה נוחה במובייל ובאמצעים אלקטרוניים אחרים כדוגמת טאבלט.
  • רמת העיצוב הנדרשת – אנחנו מעצבים אתרים מושקעים ויפיפיים, אך ישנים אתרים שכחלק מהמיתוג שלהם מצריכים השקעה מעל הממוצע ללא שימוש בתבניות.
  • עיצוב אובייקטים – יצירה ועריכה של אובייקטים באופן עצמאי. לדוגמה, כשרוצים לבצע שינויים בתמונות קיימות.
  • כמות שפות – אתרים שנדרש לתרגם אותם לשפות נוספות יעלו יותר. יש לציין שמדובר בתרגום ברמה גבוהה ולא תרגום מהסוג שגוגל מספקת.
  • מהירות טעינה וביצועים – ביצוע פעולות להגברת מהירות הטעינה של האתר. לדוגמה, באתרים עשירים בתמונות מומלץ לעשות אופטימיזציה לתמונות ולכווץ אותן לגודל המינימלי ההכרחי.
  • יכולות האתר ומורכבות הפיתוח – אוטומציות, חיבור למערכות חיצוניות, יצירת מחשבונים וטפסים מיוחדים, ובמילים אחרות – פיתוחים ייחודיים לאתר שלכם.
  • חיבורים למערכות חיצוניות – חיבור למערכות של גוגל, חיבור למערכת סליקה, חיבור למערכת CRM, חיבור למערכת שליחת דוא"ל ו-SMSים, חיבורים למדידה ומעקב של רשתות חברתיות ועוד.
  • דד ליין נדרש – ככל שלוח הזמנים לביצוע קצר, כך עלות הפרויקט תהיה יקרה יותר.

למה קיבלתי הצעות מחיר כל כך רחוקות אחת מהשנייה?

זה כמו לשאול למה אנחנו מקבלים הצעות מחיר כל כך רחוקות אחת מהשנייה עבור מנת פסטה שמנת – במקום אחד המחיר הוא 35 ₪ ובמקום אחר 75 ₪. כל ספק מתמחר את עצמו בצורה אחרת, בהתאם למוניטין, לניסיון ולהערכה שלו את עצמו. כלל האצבע אומר שככל שיש יותר ניסיון ויכולת מוכחת, המחיר יהיה בהתאם. עם זאת, דווקא בגלל שמחירים גבוהים מתקשרים בתודעה עם מקצועיות וניסיון – יש לא מעט ספקים בשוק שנותנים מחירים גבוהים אך לא מגובים ביכולות. זה גם החשש הגדול של בעלי עסקים כשהם בוחרים מי יבנה להם את האתר.

שנעשה שיחת היכרות?

מה כדאי לבדוק כדי לקבל החלטה נכונה עם מי לבנות אתר?

מספר האתרים שהספק עשה

יש לשאול את הספק כמה אתרים הוא עשה ולבקש לראות דוגמאות. מכיוון שחלק מהספקים מתמחים בבניית אתרים מסוג מסוים, מומלץ לבקש לראות דוגמאות למגוון אתרים ובהם אתרים הדומים לאתר המבוקש על ידך. לדוגמה, אם האתר שלכם יהיה אתר בתחום הנדל"ן, מומלץ לחפש ספק שיכול להציג לך אתרים שהוא בנה בתחום הזה. הפרמטרים שחשוב לבחון הם עיצוב, מהירות טעינה ודיוק בפרטים הקטנים.

לדבר עם לקוחות ממליצים

שאלו את הספק האם זה בסדר מבחינתו שתדברו עם לקוחות. אם הוא לא יאשר, כנראה שיש סיבה ושווה להתעכב עליה. אם הוא יאשר, ניתן לבחור לבד עם מי לדבר – ולפנות אליו עצמאית. היות ואת התוצר כבר ראיתם (האתר), אז כדאי לשאול על הפן של העבודה המשותפת – איך תהליך העבודה עם הספק, מה הייתה רמת הזמינות, הסבלנות והמקצועיות שלו.

שיחת חיבור והיכרות אישית

בסופו של דבר, מדובר בתהליך בו יש מעורבות ושיתוף פעולה. לכן חשוב לבחור ספק סבלני, שמצד אחד בטוח בעצמו ויודע מה הוא עושה ומצד שני נותן מקום לרצונות ולחלומות שלכם. ספק שאכפת לו מכם ומהעסק שלכם. לבסוף, אתם אלו שתצטרכו להמשיך עם האתר הלאה וגם להתפרנס ממנו, וחשוב שתהיו מרוצים.

זהו? ומה עם המחיר?

בטח תשאלו את עצמכם: "אבל מה עם המחיר? את זה לא צריך להשוות?" אז אנחנו יכולים להגיד בבטחה שזה לא באמת הדבר החשוב. על מחיר תמיד אפשר לדבר ולראות איך להתאים את הדרישות לתקציב שיש בידיכם ואיך עושים מאמץ משותף כדי להגיע לתוצר הרצוי. אך על הפרמטרים האחרים, על גישת עבודה מקצועית ועל יחסי אנוש טובים, פשוט אין איך להתפשר.

תהליך בניית אתר – אלה כל השלבים 

היכרות והבנת הצרכים שלך

הדרך לבנות את האתר שלך מתחילה בהיכרות איתך ועם העסק שלך, ולכן בשלב הראשון נכיר אותך ונבין כיצד האתר עונה על הצרכים העסקיים שלך. לאחר הבנת דרישות האתר באופן מדוקדק, לרבות יכולות לא-קונבנציונליות שהאתר שלך צריך – נגיש לך הצעת מחיר תפורה אישית לתקציב ולצרכים.

איפיון ושרטוט האתר

לאחר שהבנו את הצרכים ואת הדרישות, נחקור אתרים מעוררי השראה, ננתח מתחרים ונשרטט את האתר שלך. בהתאם לערכי המותג שלך ולאופי של קהל היעד נמליץ לך על סגנון עיצוב אטרקטיבי שידגיש את מה שמבדל אותך מאחרים ומדגיש את הערכים. נבחר את הפונטים שילוו אותנו, פלטת צבעים, קווים כלליים וקדימה, נתחיל לעצב!

שנעשה שיחת היכרות?

עיצוב קונספט

האתר שלך צריך לדבר בקול אחד בכל העמודים שקיימים בו. מעבר לעובדה שזה הרבה יותר יפה, זה גם חלק מהמיתוג ומשדר מקצועיות. לכן השלב הראשון בתהליך העיצוב יהיה בנייה ועיצוב החלק העליון של עמוד הבית. זה עשוי לקחת קצת זמן, תיקונים ועוד שיפוצים ועוד נקודת מבט אחרת, אבל אחרי שנוכל להביט בו ולהתגאות, נדע שיש לנו אב-טיפוס לעיצוב הדפים הבאים באתר. השקעה בשלב הזה תזרז את תהליך בניית האתר המלא!

עיצוב ופיתוח דינמי של האתר

אחד היתרונות הגדולים שלנו הוא עבודה בלוחות זמנים הגיוניים, כי אנחנו מבינים את הצורך שלך לעוף על החיים עם האתר החדש. כדי שהאתר שלך יהיה מוכן בדדליין המבוקש (ואפילו לפני!), אנחנו נעבוד בשני מישורים במקביל: עיצוב האתר ופיתוח הדפים.

בדיקות והשקת האתר

רגע לפני השקת האתר שלך בשמחה ובגאווה, אנחנו נריץ סדרה של בדיקות שנועדו לוודא שהאתר שלך מוכן לעלות לאוויר ושאין מצב שקבלת הפנים של הגולשים לא תהיה מושלמת. רק אחרי שנהיה בטוחים שהכל פועל כשורה, נרשה לך לחלק את הלינק למשפחה, לחברים וללקוחות.

שלושה חודשי אחריות

אמנם סיימנו לבנות את האתר שלך אבל ממש לא סיימנו להשגיח ולהיות מעורבים. למשך שלושה חודשים לאחר ההשקה של האתר אנחנו נעניק לך תמיכה ונוודא שכל פידבק שמגיע ממך או מהלקוחות שלך יטופל במלואו, לרבות התאמות ושיפורים באתר בהתאם לצורך.

תוכן עניינים