1. מענה מהיר כחלק בלתי נפרד משירות תחזוקת אתר
אנחנו לא רק מבטיחים מענה מהיר, אנחנו כאן כדי להראות לכם את זה. שירות תחזוקת אתר שלנו כולל מענה מהיר במיוחד. יש לנו צילומים שממחישים איך אנחנו עונים תוך דקה או שתיים, ומטפלים בתקלה תוך דקות בודדות. ברור שזה לא תמיד עובד ככה – לפעמים יש עיכובים או תקלות מורכבות יותר, אבל זה הסטנדרט שאנחנו מכוונים אליו, וזה מה שאנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא לוודא שאתם חוזרים לעניינים הכי מהר שאפשר, ושהאתר שלכם עובד חלק בלי בעיות. המהירות שלנו היא לא רק נתון, היא מחויבות לשירות אמיתי ואכפתי, כזה שמבין את הלחץ שאתם מרגישים כשהאתר שלכם לא עובד כמו שצריך.
2. תמיכה גם בשבתות ובחגים – אנחנו זמינים תמיד כשצריך
שירות תחזוקת אתר בדיגיטה זמין גם בזמנים הכי בלתי צפויים. גם בשעות הערב, בשבתות, בחגים וגם בזמן כשכולם רוצים קצת שקט. הלקוחות שלכם אולי משוטטים באתר דווקא אז, ואם משהו לא עובד – זה בדיוק הרגע שבו אתם צריכים אותנו. אנחנו מספקים שירות תחזוקת אתר כולל גם במצבי חירום. זאת בכדי להבטיח שהאתר שלכם תמיד זמין ונגיש, גם כששאר העולם בחופש. זו המחויבות שלנו להבטיח שהעסק שלכם יישאר פעיל ושלא תאבדו אף לקוח רק בגלל שהייתה תקלה בזמן לא נוח. התמיכה שלנו היא מלאה, מסביב לשעון, כי אין זמן טוב לתקלות – אבל יש פתרון טוב לתקלות בכל זמן.
3. שירות תחזוקת אתר אקטיבי – אנחנו מקדימים לראות ולטפל בכל בעיה
כחלק בלתי נפרד משירות תחזוקת אתר, אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק. אם למשל האתר נופל, אנחנו מקבלים התרעה ומיד רצים לטפל בזה. וגם אם אנחנו מזהים איזה באג קטן תוך כדי השיטוטים שלנו באתר – אנחנו לא מתעלמים. אתם יכולים להמשיך בשגרתכם, בזמן שאנחנו דואגים לכל בעיה, קטנה כגדולה. אמנם לא תמיד נראה הכל לפניכם, כי אתם מבקרים באתר שלכם יותר מאיתנו. יחד עם זאת, מה שראינו או קיבלנו עליו התרעה יטופל במהרה.
בתמונה ניתן לראות שקיבלנו התרעה, רצנו לתקן ותוך 2 דקות קיבלנו אישור שהבעיה סודרה. הלקוחות אפילו לא יודעים שזה קורה, וזה כל הרעיון, שאנחנו נהיה מוטרדים ולא אתם.
4. רגישות לצרכי הלקוח – אנשים אמיתיים מאחורי השירות
עסקים זה עולם דינמי, ולפעמים הלקוחות שלנו מתמודדים עם קשיים תקופתיים. כשזה קורה (ואנחנו מרגישים בנוח עם זה) אנחנו שמחים לעזור ולפרגן כמה שאפשר. בין אם מדובר בשעות נוספות ללא תשלום, או בהענקת זמן תחזוקה ללא עלות – אנחנו כאן בשביל הלקוחות שלנו. זה לא ברירת המחדל שלנו, אבל אנחנו רגישים ועם לב גדול לכל לקוח. בסוף היום, אנחנו מאמינים בשותפות אמיתית וביכולת לעזור גם כשקשה. שירות תחזוקת אתר שלנו הוא הרבה יותר משירות טכני. בפועל, זהו שירות עם אנשים אמיתיים מאחורי הקלעים, שמבינים אתכם ודואגים לכם.
5. היכרות מלאה עם האתר שלך – אין בעיה שנשארת לא פתורה
אנחנו שומעים מלקוחות חדשים שבשירות הקודם הם ביקשו דברים וזה לקח חודשים לטפל בהם. אצלנו זה לא המצב. אנחנו לא משאירים דברים פתוחים – גם אם מדובר במשימות קשות ומורכבות. אנחנו תמיד חותרים למצוא פתרון. אין סיטואציה שנגיד 'לא, אי אפשר'. אנחנו מכירים את האתר שלכם לעומק – יודעים איך כל דבר עובד, ואיך לפתור כל בעיה. המטרה שלנו היא להבטיח שאתם תקבלו שירות תחזוקת אתר שלא משאיר אף בעיה ללא פתרון.
שנכיר ונדבר על האתר שלך?
6. בקרה קפדנית על מתן גישת מנהל לאתר
אנחנו לא מסכימים לחלק גישות לאנשים מבלי לדבר איתנו קודם. שירות תחזוקת אתר שלנו כולל השגחה קפדנית על כל הגישות הניתנות לאתר, במיוחד גישות ברמה גבוהה כמו אדמין. כל מי שמקבל גישה לאתר שלכם חייב לעבור בדיקה. אנחנו מוודאים שמדובר במישהו עם רמה מקצועית גבוהה ועם ידע ברור במה שהוא עושה. אנחנו גם שואלים שאלות כדי להבין בדיוק מה הוא מתכוון לעשות. זאת על מנת שנוכל למנוע תקלות אפשריות עוד לפני שהן קורות. כמו מאבטח בכניסה למועדון יוקרתי, אנחנו כאן להגן עליכם ולהבטיח שרק מי שבאמת מוסמך יוכל להיכנס ולגעת באתר שלכם. המטרה היא למנוע צרות מיותרות ולשמור על האבטחה והתקינות של האתר.
7. שירות תחזוקת אתר כולל שיתוף פעולה עם אנשי צד ג'
אז תארו לעצמכם: אנשי השיווק של הלקוחות שלכם מתקשרים ומבקשים הטמעת קוד פה, תיקון SEO שם, או כל מיני משימות שנראות לכם מסובכות. אל דאגה, אנחנו לא מתרגשים. שירות תחזוקת אתר בדיגיטה כולל שיתוף פעולה מלא עם כל אנשי צד ג'. בין אם הם אנשי שיווק, מתכנתים חיצוניים או סתם מי שצריך משהו דחוף. אנחנו כאן כדי לוודא שכל העבודה תתבצע חלק, בלי דרמות ובלי עיכובים מיותרים. כמו מנצח בתזמורת, אנחנו דואגים שכל אנשי המקצוע שלכם ינגנו בהרמוניה מושלמת.
8. הסברים בגובה העיניים – תמיכה מיידית וסרטוני הדרכה פשוטים
כשצריך להבין איך לעשות משהו באתר, זה מעצבן לקבל מהסברים טכניים מסובכים שמלאים במילים גבוהות. לכן, במסגרת שירות תחזוקת אתר, אנחנו נסביר בצורה שכל אחד יבין – גם ילד בן 14. אם צריך, אנחנו אפילו מקליטים את עצמנו מסבירים בדיוק מה לעשות, צעד אחרי צעד, כדי שתוכלו לבצע הכל בקלות. לקוחות לפעמים חוששים שהם לא יבינו, ואנחנו כאן כדי להוכיח שאין מה לדאוג – הכל בגובה העיניים, בלי סיבוכים, ועם הרבה חיוך. אנחנו מבטיחים שלא תצטרכו להרגיש נבוכים, כי אם יש משהו שאנחנו טובים בו זה לגרום לטכנולוגיה להרגיש פשוטה ונגישה.
9. שקיפות מלאה בהוצאות – ללא הפתעות בחשבונית בסוף החודש
במסגרת שירות תחזוקת אתר שלנו, אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה. כשנדרש תשלום, אנחנו מודיעים לכם מראש על הצפי. הכל גלוי ומונח על השולחן. אין הפתעות, אין חיובים נסתרים, והכל שקוף כמו כוס מים. ככה אתם תמיד יודעים למה לצפות ואין הפתעות לא נעימות בסוף החודש. כבר קרה בעבר שביצענו דברים שסוכמו לבצע, אך לא דיברנו על הצפי של העלות. נושא זה גרם לאי נוחות ללקוחות שלנו. למדנו מניסיון, והיום חשוב לנו יותר מהכל שהלקוחות יהיו מרוצים. קבלת שירות תחזוקת אתר איתנו מבטיח שקט טכני וכלכלי.
10. הצעות לשיפור והוספה באתר מתוך ניסיון עשיר בשירות תחזוקת אתרים
יכול להיות שיבוא לכם רעיון לבצע משהו, משהו שמעולם לא שמענו עליו. ואם זה מספיק טוב, אנחנו נתלהב כל כך שנציע את זה גם ללקוחות אחרים שלנו! אנחנו לא רק פסיביים, אלא אקטיביים – מתוך הניסיון העשיר שלנו בשירות תחזוקת אתרים, אנחנו כל הזמן מחפשים הזדמנויות לשיפור האתר שלכם. זה מצב של win-win: אתם מקבלים אתר עם הפיתוחים הכי חדשים והכי טובים, ואנחנו מקבלים לקוחות מרוצים ועוד הכנסה. כל רעיון טוב הופך לנכס משותף, וכולם מרוויחים.
11.תמיד יש יותר ממה שאנחנו מבטיחים
הגישה הזו של לתת יותר לא רק מייצרת לקוחות מרוצים, אלא גם הופכת אותם לשגרירים שלנו. לקוחות מרוצים מפנים אלינו בעלי אתרים אחרים. ככה המעגל של נתינה ושירות איכותי רק הולך וגדל. כפי שהבטחנו בכותרת המאמר הזה "10 סיבות לבחור בשירות תחזוקת אתר אצלנו", תמיד יש עוד משהו נוסף – בדיוק כמו הסעיף הזה :-). אנחנו מבטיחים שירות 100%, אבל תמיד נותנים 110%. זה חלק מהגישה שלנו: תמיד להפתיע לטובה, לתת קצת יותר, ולוודא שאתם מקבלים ערך מוסף. אנחנו מאמינים בלתת את המקסימום ואפילו קצת מעבר, כדי שהחוויה שלכם תהיה לא פחות ממעולה. רוצים להצטרף למעגל לקוחותינו? צרו איתנו קשר עוד היום!