למה חשוב לקבל תמיכה מחברת תחזוקת אתרים?
בראש ובראשונה חשוב לקבל תמיכה של חברת תחזוקת אתרים כדי שכל צורך טכני קטן וגדול יקבל את המענה הכי מקצועי והכי מהיר שאפשר. אם יש לך רקע טכני מקיף, כמובן שניתן לעשות את העבודה לבד וגם לחסוך כסף. עם זאת, רוב בעלי העסקים אינם בעלי רקע טכני, שלא לומר נרתעים מלהתעסק ב"מאחורי הקלעים" באתר. תמיד אחרי בזבוז של זמן בו האתר שלהם לא באוויר – הם מבינים שאין להם ברירה ופונים לעזרה מקצועית. בחישוב הכולל של זמן עבודה שהפסדתם וזמן שהאתר היה מושבת או תקול, שירות של חברה לתחזוק אתרים הוא חסכוני יותר מלעשות את זה לבד.
מה חברת תחזוקת אתרים תעשה עבורי מידי יום?
עבודת התחזוקה על האתר נחלקת לשניים, תחזוקה טכנית בסיסית שנעשית בשוטף ותיקון תקלות טכניות על פי הצורך. אנחנו רוצים להרחיב.
תחזוקה טכנית שוטפת מאחורי הקלעים
- גיבויים יומיים ושחזור במידת הצורך – כל שרת עושה גיבויים אוטומטיים 10-14 ימים אחורה. בדיגיטה אנחנו מבצעים גיבוי בשרת חיצוני לתקופה של 90 יום אחורה. זה חשוב בעיקר למקרים של תקיפת סייבר משמעותית שעלולה למחוק את האתר, אך לא רק. גם במקרים של תביעות, כשרוצים להוכיח פעילות שבוצעה מזמן
- שדרוג תוספים \ תבנית \ קוד ליבה – התוספים השונים באתר הוורדפרס (בממוצע 25 תוספים לאתר) פותחו כל אחד ע"י מפתח אחר. המפתחים משחררים עדכוני גרסה בצורה אינטנסיבית יחסית. בלי לשדרג, האתר יאט, יתיישן ויהיה בו פרצות אבטחה
- חידוש רישיון לתוספי פרמיום – ישנם תוספים בתשלום שנתי. יש לחדש להם הרישיון ולעיתים להוריד אותם ממקום מיוחד כדי להעלות את הגרסה החדשה לאתר
- ניטור זמן אוויר ותיקון נפילות – נועד למנוע מצבים של אתר לא פעיל. במקרה של נפילת האתר, איש המקצוע מקבל התרעה ורץ לטפל בתקלה. קריטי במיוחד באתרי מכירות ואתרים שנותנים שירות ומחויבים בפעילות שוטפת
- אחסון אתר – אחסון הוא הפלטפורמה בה הקבצים יושבים, ללא אחסון האתר לא יעבוד.
- ניטור אבטחת האתר – ביצוע בדיקות אבטחה שכוללות וירוסים, פגיעויות, פרצות אבטחה ורשימות שחורות של גוגל. קריטי במיוחד באתרים שמאפשרים סליקה או שומרים פרטים רגישים
- ניקוי בסיס הנתונים
תיקון תקלות
- תוספים שאינם מסתדרים אחד עם השני
- תיקוני עיצוב
- טופס "צור קשר" לא נשלח
- דפים לא נטענים
- תקלות באלמנטור
- ועוד…
לאתרי מכירות / איקומרס יכולות להיות כל התקלות הנ"ל, לצד תקלות נוספות הקשורות לתהליך הרכישה:
- עגלת קניות שלא ניתן להוסיף או להסיר ממנה מוצרים
- לא ניתן להשלים את תהליך הרכישה בעקבות בעיה בתהליך מילוי השדות בצ'קאאוט
- כרטיסי אשראי שלא "עוברים"
- חשבוניות שלא נשלחות למייל של הלקוח בתום העסקה
- ועוד…
האתר שלך זקוק לתחזוקה? אפשר לקבוע שיחת היכרות בטלפון.
שנכיר ונדבר על האתר שלך?
החלטתי לקחת חברת תחזוקת אתרים. אני לא אצטרך לעשות כלום?
חברה לתחזוק אתרים מתעסקת בעיקר עם התחזוקה הטכנית השוטפת ועם תיקון תקלות. לך נותרה עוד משימה אחת, קטנה אבל גדולה – ניהול התוכן. באתרי אינטרנט שהם אינם אתרי מכירה, תדירות עדכון האתר היא נמוכה יחסית. פעם בשבוע, פעם בחודש, ואפילו פחות מזה. באתרי מכירות ניהול התוכן הוא אינטנסיבי בעיקר בכל הקשור לניהול של המלאי, עדכון מחירים, עדכון מבצעים וכיוצ"ב. מסיבה זו ניהול התוכן באתרי מכירות תמיד יהיה משימה של בעל האתר. באופן כללי, אנחנו נעדיף שבעל האתר ינהל את התוכן ונסייע לו בשמחה בהדרכה מקצועית על עבודת ניהול התוכן בפועל. עם זאת, כתלות באופי האתר ובתדירות ההעלאה, אנחנו יכולים לנהל את התוכן עבורך. אפשר לדבר על זה בשיחת היכרות.
מה מיוחד בשירות שלנו ששונה מאחרים?
- עלות מינימלית – אנחנו לא רוצים שהלקוח ישלם סתם על חבילה גדולה שאין בה צורך, לכן התשלום הוא רק עבור שירות התחזוקה שניתן בשוטף. אם יהיה צורך בתיקון תקלות, התשלום יהיה לפי שעה. החדשות הטובות הן שעם תחילת העבודה המשותפת שלנו אנחנו עושים יישור קו טכני לאתר ומתקנים את כל הבעיות שעולות, כך שברוב הזמן הוא יעבוד חלק ללא תקלות. בשורה התחתונה, תשלמו פחות.
- זמינות – אנחנו לא מתחבאים מאחורי מערכת השארת הודעות ולא חוזרים ללקוחות אחרי שני ימי עסקים. דרך ההתקשרות איתנו היא בהתכתבות זמינה ונוחה במייל בשעות הפעילות ובמקרי חירום גם בוואטסאפ. הכי אישי, הכי אנושי. כמה אנחנו זמינים? לפעמים לקוחות מבקשים משהו ותוך שתי דקות זה כבר מטופל. זה לא קורה תמיד, אבל הסטנדרט שלנו מאוד גבוה.
- איכפת לנו באמת – אנחנו דואגים לאתרים שבאחריותנו כאילו הם התינוקות שלנו. אם התינוק שלך זקוק לעזרה, לא תזרוק את הכל ותרוץ אליו? לא תאכיל אותו במזון הטוב ביותר? לא תדאג למצעים הכי נוחים ובריאים?
האם כדאי לי לקבל שירות חודשי בריטיינר או לדבר עם חברת תחזוקת אתרים רק כשיש תקלה?
יש שיגידו שאפשר לוותר על שירות תחזוקה חודשי ופעם בתקופה לבקש מחברת תחזוקת אתרים שתעשה לכם שדרוג או תתן לכם תמיכה כשמתעוררת בעיה. אם נחשב את זה בחישוב קר, זה באמת משתלם יותר. אך מדובר במהלך שהוא צעד קדימה שניים אחורה. כל חברת תחזוקת אתרים נותנת עדיפות ללקוחות הקבועים שלה ומחלקת תשובות כמו "כן שלח לי את הבעיה במייל, כשאוכל אטפל בזה". איך אנחנו יודעים? כי גם אנחנו מקבלים פניות מלקוחות "מזדמנים" אך מחויבים קודם כל ללקוחות הקבועים שלנו. לבסוף האתר צובר באגים, הולך ונעשה איטי, המידע שיושב עליו לא מגובה, התוספים שמותקנים לא מקבלים גרסת עדכון. התוצאה היא אתר שעובד חצי כוח ולקוחות שמקבלים חוויית משתמש גרועה. בשורה התחתונה – פחות הכנסות לעסק. אז חסכנו קצת בתחזוקה, אבל לאורך זמן איבדנו מאסה של לקוחות. אנחנו מקווים שענינו לך על השאלה.
השתכנעתי. מהי העלות החודשית לתחזוקת האתר?
יש לנו שתי חבילות, או שני מסלולים, לתחזוקת האתר שלך:
מסלול LITE – 249 ₪ + מע"מ לחודש
מתאים לאתרי תדמית (רואה חשבון, פסיכולוגית, חדר כושר וכו'), אתרי פורטפוליו (אדריכלית, סטודיו לקעקועים, מספרה וכו'), בלוגים קטנים ועוד, שלא מתעדכנים בתוכן לעיתים קרובות ולא מבוצעים בהם שינויים עיצוביים בתדירות גבוהה. במילים אחרות, אתרים שברוב הזמן הם סטטיים. אתרים מן הסוג הזה זקוקים לתחזוקה בסיסית ובנוסף כמות התקלות שלהם נמוכה מאוד, ולכן בנינו עבורם חבילה מינימלית ומשתלמת.
עלות שעות עבודה נוספות – 450 + מע"מ לשעה.
מסלול PREMIUM – 399 ₪ + מע"מ לחודש
אם דרוש לך שנטפל בתקלות באתר באופן מידי, נבצע מחשבה מתמדת על שיפור האתר שלך או שישנה דרישה לשעות עבודה מרובות בחודש – עדיף לבחור במסלול פרימיום. המסלול מתאים לאתרים דינמיים כמו אתרי חדשות, אתרי מכירות, סטארטאפים ואתרים שמריצים קמפיינים וזקוקים לשירות צמוד שלנו. בנוסף, העלות לשעה נמוכה יותר בגלל הצורך בשעות עבודה מרובות.
עלות שעות עבודה נוספות – 350 + מע"מ לשעה.
מה ההבדל בין החבילות?
בשתי החבילות האתר שלך מקבל מאתנו תחזוקה בסיסית שתגרום לו לעבוד ולספק את הסחורה. בחבילה הבסיסית אנחנו נותנים שעה אחת של טיפול בתקלות ותמיכה טכנית בשנה. אנחנו מטפלים בתקלות טכניות מסוימות בפחות מ-10 דקות עבודה, בפועל ל- 60% מלקוחותינו זה די והותר למרות שזה נשמע מעט. בחבילת הפרמיום שמיועדת לאתרים גדולים ו/או אינטנסיביים, אנו מעניקים שעתיים נוספות של תמיכה טכנית בשנה. בנוסף, אנחנו נותנים מענה סופר מהיר גם בשעות מאוחרות / שבתות וחגים, ועלות נמוכה יותר לכל שעת עבודה נוספת. ניתן לעיין במחירון תחזוקת אתר ולקבל מידע מורחב יותר בנושא.