בניית אתרי אינטרנט ללא אפיון אתר מראש
טעות נפוצה ראשונה היא להתחיל פרויקט בניית אתרי אינטרנט מבלי שיודעים איך הוא יהיה בנוי ובאיזה אופן הוא יוביל את הלקוחות לפעולות הרצויות לנו. אם לא עד רמת מיקום הכפתורים בדפי האתר, אז לפחות ברמת העיצוב הכללי, הצבעים, מבנה התפריט והקטגוריות ועוד. זו טעות שמובילה להרבה פשרות בדרך, ובדרך כלל גם מאריכה את משך הפרויקט, מה שמוביל לזה שתשלמו יותר במקרה הרע, ובמקרה הטוב תפסידו זמן יקר (והכנסה) בזמן שבו האתר שלכם לא באוויר. ובסופו של דבר, בניית אתר "חפיף" תוביל לזה שהאתר פשוט לא ישיג את המטרות שלשמן הוא קם.
מה אנחנו מציעים: כל פרויקט בניית אתר מתחיל באפיון ותכנון של האתר לפרטי פרטים. כבר בשלב הראשוני, לאחר ההיכרות כמובן, אנחנו ואתם נדע כיצד האתר יהיה בנוי ומה תהיה האסטרטגיה המכירתית שלו. לאחר שתאשרו את האפיון, נוכל להתחיל בעבודה המעשית. בכך נחסוך לכם הוצאה כספית, נחסוך בזמן עבודה ונימנע מאילתורים של הרגע האחרון.
לא מבצעים מחקר מילות מפתח
טעות נפוצה שנייה היא בניית אתרי אינטרנט ללא מחקר מילות מפתח. אנחנו לא מדברים בשלב על זה על מחקר מילות מפתח לצורך כתיבת מאמרים לבלוג, אלא לדברים בסיסיים ואקוטיים יותר כמו שמות הדפים באתר, שאחר כך גם משתקפים לגולשים בגוגל.
מה אנחנו מציעים: אנחנו מתחילים לבנות את האתר שלכם רק לאחר שאנחנו יודעים מה קהל היעד שלכם מחפש במנועי החיפוש. כדי שהאתר שלכם לא ישמש כסתם תמונה יפה ומיותמת, אנחנו שמים דגש גם על היבט ה-SEO.
בניית אתרי אינטרנט ללא נעיצה של דד-ליין לסיום העבודה
טעות נפוצה שלישית בתהליך בניית אתרי אינטרנט היא בניית אתר מבלי לנקוב בתאריך בו אתם מעוניינים שהאתר יהיה מוכן, או לפחות לנקוב בפרק זמן כללי (לדוגמה, אמצע דצמבר). אמנם לאנשי המקצוע אין אינטרס להימרח עם פרויקטים, אך בהחלט עלולים לקרות מצבים בהם פרויקט בניית אתר שכן ננקב לגביו תאריך יקבל תיעדוף על חשבונכם, גם אם הוא הגיע אחריכם.
מה אנחנו מציעים: בתחילת פרויקט בניית אתר נבקש לקבל מכם דד-ליין, או לפחות לדעת מהו לוח הזמנים הרצוי מבחינתכם. מה איכפת לכם? אמנם בניית אתרי אינטרנט בדד-ליין קצר היא יקרה יותר, אך זה נכון גם לצד השני – פרויקטים שנמשכים ונמרחים גורמים להפסד לשני הצדדים.
לא בונים אתר רספונסיבי
טעות נפוצה רביעית היא בניית אתר מקצועי, אך לא מספיק מקצועי. בניית אתרים מצריכה לבנות אתר כמעט כפול: אתר שמוצג היטב במחשב ובטאבלט, ואתר שמוצג היטב במכשירים סלולאריים. אין כפתור קסם שעושה את שתי הפעולות, ויש מגוון נקודות באתר בהן יש צורך לבצע התאמות. בעידן בו מרבית הגולשים משתמשים במובייל, אתרים שאינם מותאמים לגלישה בפלטפורמה הזו לא רק שמקבלים דירוג נמוך מגוגל, הם גם גורמים לנטישה מהירה של הגולשים. כשיש שפע כזה גדול של אתרים מכל סוג, למה להתענות עם אתר שבו האותיות הן בגודל גרגר חול וצריך עם האצבע לנסות להגדיל את התצוגה? פשוט עוברים לאתר הבא.
מה אנחנו מציעים: בניית אתרי אינטרנט מקצועיים במלוא מובן המילה, שנראים נהדר בכל הפלטפורמות. זה חשוב מאוד בכל סוג של אתר, אך זה קריטי ממש באתרי מכירות.
לא משקיעים במיקרו-קופי במקומות הייעודיים
טעות נפוצה חמישית היא לא להשקיע במיקרו-קופי במקומות ייעודיים באתר. לא חייבים להיות קופירייטרים עם תעודת הצטיינות, לפעמים מספיק לאתגר את המחשבה ולהבין מה מושך. כשלא משקיעים במיקרו קופי, מקבלים אתר פחות ממיר.
מה אנחנו מציעים: בכל אתר יש אזורי מפתח בהם נכון להשקיע באופן מיוחד: כפתורים, טפסים, ובעצם בכל מקום בו אנחנו רוצים להניע את הגולש לפעולה. אמנם שירות כתיבת תוכן וקופירייטינג לא כלול בעלות הבסיסית של בניית אתרים אצלנו בדיגיטה, אך אם תצטרכו – נשמח לסייע במקצועיות.
לא חוקרים את המתחרים
טעות נפוצה שישית בתהליך בניית אתרי אינטרנט היא לא לחקור את המתחרים בשלבי האפיון של האתר, ובכך לפספס לא רק מקורות השראה, אלא להבין בצורה טובה יותר מה קהל היעד שלכם אוהב אצל המתחרים החזקים ביותר שלכם.
מה אנחנו מציעים: לקחת מהמתחרים שלכם את הדברים הטובים, ולהוסיף דברים טובים משלנו. בכך אנחנו מיישרים קו עם מה שעובד, ועדיין מייצרים עבורכם בידול. בסוף הם עוד יגיעו לחקור את האתר המדהים שלכם.
בניית אתר מקצועי ללא הקפדה על חוק הנגישות
טעות נפוצה שביעית היא לא להקפיד על החוק שמחייב כמעט כל אתר לבנות אותו נגיש עבור אוכלוסיות עם מוגבלויות. אמנם מדובר בחוק סבוך עם הרבה סעיפים וסייגים, אך בניית אתר מקצועי חייבת לכלול גם את זה, אם אתם לא רוצים להסתבך עם תביעות בנושא של חוק הנגישות.
מה אנחנו מציעים: נשמח לבדוק עבורכם האם האתר שלכם נדרש לעמוד בחוק הנגישות, ואם כן – באיזה היקף. כמובן שנדאג לבצע את כל הדרישות ברמה הטכנית.
בוחרים באחסון לא מספיק איכותי שלא תומך את המשימות
טעות נפוצה שמינית בתהליך בניית אתרי אינטרנט היא בחירה באחסון של חברת אחסון שאינה איכותית, או אחסון שלא תומך את הצרכים של האתר שלכם. ככל שהאתר שלכם גדול ומכיל יותר פרטים, כך יש צורך באחסון שיכול לעמוד בעומסים. ברוב המקרים הלקוחות לא בקיאים בתחום ומגיעים לבונה האתרים לאחר שרכשו אחסון לא מתאים, ובחלק מהמקרים – בונה האתרים מציע אחסון משלו, אך לא תמיד הוא מיטבי. זה עלול לגרום לאיטיות של האתר דווקא ברגעים החשובים ביותר.
מה אנחנו מציעים: כחלק משירות התחזוקה שלנו, נשמח להעניק לכם אחסון לאתר ללא תשלום נוסף. האחסון איכותי, מפוקח על ידינו, וכולל תמיכה 24/7. כמובן, נדאג שהוא יהיה מותאם למשימות של האתר.
אז רגע, כמה עולה בניית אתרי אינטרנט בדיגיטה?
העלות של בניית אתר מקצועי בדיגיטה תלויה בסוג האתר בו אתם מעוניינים – אתר תדמית, אתר מכירות, אתר למידה מקוונת וכו'. גם בכל קטגוריה ניתן לראות שהטווח רחב יחסית, וזה תלוי בפרמטרים כמו גודל האתר, מספר הדפים, ייחודיות ומורכבות העיצוב, חיבורים למערכות חיצוניות ועוד.
- אתר תדמית – 8,000-25,000 ₪
- פורטל & אינדקס – 12,000-30,000 ₪
- אתר למידה מקוונת – 14,000-35,000 ₪
- אתר מכירות – 14,000-80,000 ₪
מה מיוחד אצלנו בשירות בניית אתרי אינטרנט?
לדיגיטה מעל 13 שנות ניסיון! את הניסיון שלנו צברנו באמצעות בנייה של מעל 250 אתרים, את הביטחון צברנו בזכות 100% פידבקים חיוביים מהלקוחות שלנו.
- אנחנו יודעים להגיע לסיום הפרויקט תוך עמידה בתקציב ובלוח הזמנים
- כפי שכתבנו בתחילת המאמר, בניית אתרי אינטרנט מקצועיים זאת התמחות ולא עיסוק זמני של "בין עבודות". אנחנו לא מתפשרים על מקצועיות, גם לא כשבצד השני עומדת האפשרות להרוויח יותר, או לעבוד קצת פחות קשה
- יש לנו תשובות לכל השאלות. מעוניינים להפתיע אותנו? נשמח לשמוע מכם
- יש לנו עיניים בגב. אנחנו מטפלים בכל הדברים הקטנים באתר
- אנחנו זמינים בצורה חריגה ממש. בלי "תוך שני ימי עסקים" או מיילים שמתייבשים בתיבה. אפשר לפנות אלינו גם בוואטסאפ ואנחנו משתדלים לתת מענה בתוך מספר דקות/