לאילו עסקים ובאיזה מקרים מתאים לבחור באפשרות של בניית דף נחיתה?
אמנם אנחנו מניחים שאין צורך להרחיב מה זה דף נחיתה ומה מייחד אותו לעומת אתר אינטרנט רגיל, אך בכל זאת, כדאי לומר כמה מילים על המטרות שלו ובאילו מקרים בניית דף נחיתה תהיה הדבר האידיאלי.
דף נחיתה שיווקי כחלק מקמפיין
דף נחיתה כחלק מקמפיין מיועד לקידום מוצר או שירות, הוא מרוכז מאוד שמעודד את הגולש לבצע פעולה. לרוב, נצפה שהגולש יבצע רכישה בדף הנחיתה או ישאיר פרטים במקרה של דף שמיועד לאיסוף לידים. לכן, אנחנו נראה דפי נחיתה שמשרתים עסקים במקרים הבאים:
- חברות גדולות שמעוניינות לקדם מוצר חדש או מבצע על מוצר קיים, ויוצרות עבורו דף נחיתה מיוחד. לדוגמה, בנק שמציע הלוואה למשכנתא בתנאים מיוחדים
- בעלי מקצועות חופשיים, החל ממנעולן, דרך מעצב אתרים ועד לרופא פלסטיקאי שרוצים לקבל לקוחות חדשים לעסק.
- דף נחיתה למכירה של מוצר אחד או סדרת מוצרים מצומצמת
לרוב, דפי נחיתה יהיו חלק מקמפיין ממומן אליו אנחנו נשלח גולשים משלל פלטפורמות: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו יוטיוב. זה רק מדגיש את החשיבות הגבוהה ואת תשומת הלב המיוחדת שצריך לתת בתהליך של בניית דף נחיתה. על הגישה שלנו בבניית אתרים ודפי נחיתה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן.
דף נחיתה כחלופה לאתר מלא
ישנם לקוחות שזקוקים לאתר אינטרנט אך משיקולי תקציב מעדיפים להתחיל עם דף נחיתה, שהוא למעשה One pager – אתר בעל דף אחד, ארוך יותר מדף נחיתה אך כמובן מצומצם ותכליתי יותר מאתר רגיל. במצב כזה אנחנו נמליץ לבנות את דף הנחיתה בוורדפרס, כדי שניתן יהיה להרחיב אותו בהמשך לאתר מלא מבלי לאבד את הנכס הקיים ואפילו לחסוך קצת בעלויות.
מה ממש מאסט שיהיה בדף נחיתה שיווקי?
מכיוון שדף נחיתה הוא מוצר שיווקי וקצר שאמור להניע לפעולה, מומלץ שהוא יהיה תכליתי וימקד את תשומת הלב של הגולשים במה שאתם רוצים להשיג. לדוגמה, טופס למילוי פרטים, כפתור רכישה, קוד קופון במיקום בולט וכן הלאה. אלמנטים נוספים שמומלץ לכלול כשבוחרים באפשרות של בניית דף נחיתה:
- כותרות קצרות וברורות
- המלצות על בעל המקצוע או המוצר
- אם מדובר בדף רכישה – תגי אבטחה להגברת האמינות
- רשימת יתרונות או ערך מוסף המוצגים באופן ויזואלי נוח לקריאה
- דרכי יצירת קשר – טלפון או כתובת מייל
- ויז'ואל שמוסיף חיים, לדוגמה תמונה או סרטון
- התאמת דף הנחיתה לתצוגת דסקטופ ומובייל
האם לא עדיף לי לעשות בניית דף נחיתה לבד במערכת חינמית?
ישנן מערכות שמאפשרות בניית דף נחיתה באופן עצמאי ובחינם, כמו האתרים Smoove ו-WIX. אלא שהכלים המוצעים שם הם פשוטים למדי, ולא יוכלו לספק לכם את התוצאה שדף נחיתה מקצועי יספק, גם אם יש לכם אוריינטציה עיצובית. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על דף נחיתה עם יכולות. בהנחה שאתם מתכוונים להשקיע כסף על פרסום ממומן שיביא גולשים לדף הנחיתה, תאמינו לנו שאתם לא רוצים לראות תנועה המונית ומלהיבה לדף, שמסתיימת באפס רכישות או לידים. ברוב המקרים, הכסף שהשקעתם ירד לטימיון. זה המקרה הקלאסי של מה שעולה בזול – בסוף נשלם עליו ביוקר. אך כפי שציינו למעלה, יש פתרון ביניים למי שמעוניין לעצב את דף הנחיתה שלו באופן עצמאי ולחסוך בעלויות, והוא בניית דף נחיתה בוורדפרס. במערכת של וורדפרס הממשק מצד אחד נוח גם לאנשים שהם אינם מהתחום, ומצד שני סל הכלים הוא הרבה יותר גדול. אפשר להוציא תוצרים נאים.
כמה עולה דף נחיתה בדיגיטה ומה כולל השירות?
עלות בניית דף נחיתה בדיגיטה נעה בין 3,000-6,000 ₪. זה כולל אפיון, פיתוח ועיצוב על ידי הצוות המקצועי שלנו. זה כמובן לא כולל כתיבת תוכן. המחיר הסופי מושפע ממספר גורמים, ואלו העיקריים שבהם:
- אורך הדף – ככל שדף הנחיתה כולל יותר סקשנים כך עלות הבנייה תהיה גבוה יותר
- ייחודיות העיצוב – כל לקוח שלנו מקבל דף נחיתה שהוא רק שלו, עם עיצוב שנבנה עבורו. עם זאת, ישנם עיצובים ייחודיים, כאלה שלא נראו בעולם קודם. זה קורה לרוב כשיש לכם מוצר או שירות שהם באמת משהו מיוחד
- יכולות מורכבות – כולנו יודעים איך נראה דף סטנדרטי, ורבים מאיתנו נכנסים לדף נחיתה כזה לפחות פעם ביום. ישנם דפי נחיתה שכוללים יכולות מורכבות(אולי צריך דוגמאות)
- ממשקים מורכבים – דף נחיתה שמצריך חיבור למערכות חיצוניות, כדוגמת פתיחה של נקודות איסוף משלוח, סליקה וכו', יעלה יותר
השתכנעתי. מהו תהליך בניית דף נחיתה?
- היכרות עם העסק ועם המוצר או השירות שיעמוד במרכז דף הנחיתה
- הגשת הצעת מחיר תפורה אישית לתקציב
- אפיון ושרטוט של דף הנחיתה כולל רכיבים ייחודיים
- עיצוב האתר
- הזנת תוכן
- בדיקות והשקת דף הנחיתה – מזל טוב!
למה כדאי לעשות דף נחיתה איתנו?
כי יש לנו מעל 13 שנות ניסיון! את הניסיון צברנו באמצעות בנייה של מעל 255 אתרים מדהימים ועשרות רבות של דתי נחיתה. את הביטחון צברנו בזכות 100% שביעות רצון של הלקוחות שלנו. וממה הלקוחות שלנו כל כך שבעי רצון?
- אנחנו חברה לבניית אתרים שיודעת להגיע לסיום הפרויקט תוך עמידה בתקציב. אצלנו לא תשמעו "כן, אבל", או "חשבנו ש…".
- התהליך איתנו נעים וזורם, וזה לא דבר של מה בכך. אמנם תהליך בניית דף נחיתה הוא קצר הרבה יותר מבנייה של אתר, אך בגלל שמדובר במוצר בעל משמעות רבה, הוא גם תהליך רגיש. הרבה פעמים תהליך העבודה עם חברה לבניית אתרים מגיע לכדי פיצוצים ועצירה של פרויקטים באמצע, עוגמת נפש ופגיעה בעסק של הלקוחות. אצלנו אין דבר כזה. אנחנו תמיד בוייב טוב
- יש לנו תשובות לכל השאלות. יש לך שאלה מפתיעה? נשמח לשמוע ממך