שדרוג אתר מכירות – באיזה מקרים מומלץ לעשות וכמה זה עולה

יכול להיות שכשתסיימו לקרוא את המאמר הזה, המחשבה לשדרג את האתר שלכם כבר תהפוך לעובדה מוגמרת. יש לא מעט סיבות להחליט לשדרג אתר מכירות, אך אפשר לומר שסיבת-העל שמאגדת את כל הסיבות היא שהאתר פשוט לא ממצה את הפוטנציאל שלו. יכול להיות שהמוצר שלכם מדהים, שיש שפע של כניסות ביום, שבאמת עליתם כאן על משהו - אבל בכל זאת זה לא עובד כמו שהייתם מצפים. במאמר שלפניכם נעבור על הסיבות הנפוצות לעשות שדרוג אתר מכירות, נפרט איך עושים את זה בצורה היעילה ביותר, נסביר איך אנחנו יכולים לעזור לכם וכמו תמיד, נסיים עם מחירון.

תוכן עניינים

שדרוג אתר מכירות

מהם המקרים הנפוצים לעשות שדרוג אתר מכירות?

מבלי להכיר אתכם (עדיין😊), אנחנו יכולים לנחש שאתם חושבים לעשות שדרוג אתר מכירות בגלל אחת מהסיבות הבאות:

  • למרות שאתם מקפידים לעדכן את המוצרים בקטגוריות, כל המסביב הוא כבר לא אתם. אם העסק שלכם קצת השתנה ואתם רוצים שהאתר ייצג את מה שאתם באמת עושים עכשיו, שדרוג אתר הוא אופציה טובה
  • בניתם את האתר שלכם ממש מזמן, כשעוד השתמשו במילה "במודה", ומה שהיה במודה שונה ממה שיש היום. האתר איטי, לא נעים לעין, מיושן ובקיצור לא נראה טוב
  • אתם יודעים שעם קצת שדרוג האתר שלכם ימכור יותר ויכבד את העסק שלכם
  • האנליטיקס מצביעים על נטישה בשלבים בתהליך שהגולשים עוברים – גם בשלבי השיטוט באתר וגם בתהליך הרכישה

מה מייחד שדרוג אתרי מכירות לעומת אתרים מסוגים אחרים?

שדרוג אתרי מכירות שונה משדרוג של אתרים מסוגים אחרים, כדוגמת אתרי תדמית. בין היתר, בגלל מורכבות האתר והיכולות שהוא עושה בהן שימוש, וכמובן בגלל הייעוד שלו – אתר מכירות. נקודות חשובות שעומדות בפנינו כשאנחנו מבצעים שדרוג אתר סחר הן התמקדות בצרכים המכירתיים, ניווט קל ומהיר בין הקטגוריות והמוצרים, ואינטגרציה עם כלי מכירות ושיווק. האם שדרוג אתר איקומרס נחשב יקר יותר משדרוג אתרים אחרים? לא בהכרח. הרבה תלוי באתר הקיים ובאתר אליו אתם שואפים להגיע – ובמספר שעות העבודה שנגזר מכל זה.

חלק מהאלמנטים שניתן ומומלץ לפתח ולשדרג במסגרת התהליך

  • שדרוג מהירות האתר
  • הכנסת טכנולוגיות חדשות לשיפור הביצועים
  • שיפור הנגישות באתר
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כחלק מהשדרוג
  • הכנסה של כלי אנליטיקס למדידה ושיפור הביצועים
  • שיפור הרספונסיביות למגוון אמצעי גלישה
  • שדרוג אמצעי האבטחה באתר
  • הוספת אפשרויות תשלום מתקדמות
  • אינטגרציה עם כלים לניהול לקוחות (CRM)

שנעשה שיחת היכרות?

כיצד לעשות שדרוג אתר מכירות מבלי להשבית את האתר?

חשש נפוץ של בעלי אתרי מכירות הוא שבמהלך השדרוג האתר שלהם יהיה מושבת. המשמעות היא שבמשך שעות לא מעטות, אולי אפילו עשרות שעות, הם לא ימכרו. עבור מי שערוץ ההכנסה היחיד שלו הוא אתר האינטרנט שלו – באמת מדובר בעניין שצריך לתת עליו את הדעת. עם זאת, שדרוג אתר סחר מבלי להשבית אותו, או בזמן השבתה מינימלי, הוא לגמרי אפשרי. זה מצריך תכנון וביצוע קפדניים כדי להבטיח שהאתר ישאר באוויר והמכירות לא יפגעו לאורך כל או רוב התהליך. בשביל זה, כדאי לפנות לחברה מקצועית ומנוסה.

לשדרג את האתר או לבנות אתר חדש?

הציפייה ההגיונית היא שנכתוב לכם שהכי טוב יהיה לבנות אתר חדש, אבל האמת היא שזו לא התשובה המיידית. אפשר לדמות את זה לעולם הרכבים. אם האתר שלכם הוא משנתון מתקדם יחסית, הוא בנוי על טכנולוגיה מודרנית והיצרנית שלו היא מהטובות בשוק, אז כמה שעות ב"מוסך" יסדרו אותו והוא יהפוך להיות כמו חדש. אם האתר שלכם מיושן, צברתם איתו קילומטרז' או שהוא נבנה במערכת קשה לתחזוקה, אולי הגיע הזמן לקנות אחד חדש. תוכלו ליצור איתנו קשר כדי להתייעץ, מבלי להתחייב על שום דבר.

שדרוג אתר מכירות בדיגיטה – על מה אנחנו שמים את הפוקוס?

שדרוג אתרי מכירות בדיגיטה הוא תהליך מוקפד ותכליתי, שנעשה לאחר בחינה מוקפדת של הצרכים וכתיבת תוכנית עבודה. לאורך עבודת השדרוג אנחנו נוגעים במגוון תהליכים ומערכות, אך שמים את הפוקוס בעיקר במקומות האלה:

  • שיפור ההמרות – בשורה התחתונה, שיפוט ההמרות הוא המטרה החשובה ביותר. אחת הדרכים לעשות את זה היא בשיפור האינטראקציה עם המשתמש
  • אופטימיזציית ביצועים – אנחנו משפרים את מהירות האתר ואת יעילותו. כך מקבלים המשתמשים חוויה חלקה ומהירה עם זמני טעינה קצרים, סוגיה קריטית בעיקר באתרי מכירות
  • שדרוג העיצוב – אנחנו נתאים את עיצוב האתר שלך לטרנדים החמים ביותר, אלו שגורמים לגולשים להגיד ״וואו״ בכל פעם מחדש, וכמובן לקנות
  • תיקוני באגים – האתר מקרטע? כנראה שיש בו תקלות טכניות שדורשות פתרון ולכן אנו נסרוק אותו ונסדר את כל התקלות שקיימות בו

שנעשה שיחת היכרות?

תהליך שדרוג אתר איקומרס בדיגיטה

שדרוג אתר מכירות, כמו כל השירותים שאנחנו נותנים בדיגיטה, נעשה בגישה הייחודית לנו, אשר מבדלת אותנו מהמתחרים. תהליך שדרוג אתר נעשה בשלושה שלבים, משלב הבנת הצרכים ועד להשקה!

מיפוי הצרכים והדרישות שלך

הדבר הראשון שנעשה יהיה להבין מה הסיבות שהובילו אותך להתעניין בשדרוג אתרים. אחרי שנבין יחד את הדרישות שלך, אנחנו נבנה לך הצעת מחיר תפורה אישית שתענה על כל הצרכים שלך.

בניית תוכנית פעולה

יחדיו, אנו יוצרים רשימת משימות מפורטת. זה כולל את כל השדרוגים, השיפורים והתיקונים הנדרשים לאתר שלך, ומוודאים שיש לנו תוכנית ברורה התואמת למטרות ולעדיפויות שלך.

פיתוח ומעקב לקוח

כשנגיע לשלב הפיתוח, אנחנו נעדכן אותך על ההתקדמות שלנו כדי שנהיה מיושרים לגבי קצב ההתקדמות וסוג המשימות בהן אנחנו מתקדמים.

השתכנעתי, כמה יעלה לי להזניק את האתר שלי לשנת 2025?

כדי לשדרג את האתר שלך ולהפוך אותו לאתר שמייצג את העסק שלך כמו שהוא נראה היום, אנחנו צריכים מינימום 10 שעות עבודה, כשהממוצע עומד על 30 שעות עבודה לצורך שדרוג אתר מכירות בסיסי. כשנבין מהם הצרכים שלך, נדע להגיש לך הצעת מחיר מדויקת למידות שלך.

תוכן עניינים