איך בניית אתר לעסק משפיעה ישירות על ההכנסה

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, אתר לעסק שלכם הוא ללא ספק קלף מנצח. אתם חשופים ללקוחות שלכם, קל מאוד להגיע אליכם ובעיקר – מדובר בערוץ בו קהל היעד שלכם יכול ללמוד עוד עליכם. כיום, כל עסק זקוק לאתר שיהפוך אותו מעוד שחקן בזירה, לשחקן מוביל. מה הם היתרונות של בניית אתר לעסק ומה תרוויחו מזה?

תוכן עניינים

oie 217100Mgj2TF3Z 1

ריענון מותג ובניית אתר חדש

ריענון של מותג זה הזדמנות נפלאה לבנות אתר חדש, במיוחד במקרים בהם מעוניינים לשנות תדמית של מקום. לא מספיק להחליף את שם המקום, הסלוגן או הלוגו – צריך וכדאי ליצור ערכי מותג חדשים שבאים לידי ביטוי באתר חדש שיוצר תפיסה חדשה אצל הגולשים. קחו לדוגמה את אתר bowlingpark.co.il – הבאולינג סבל משם רע ומתדמית גרועה והבעלים התחלפו. לאחר השקעה של למעלה ממיליון ₪, היה צריך להחליף תדמית. במקרה זה, אתר חדש היווה ריענון למותג, ודרכו אפשר היה להעביר לגולשים מסרים חדשים וליצור אצלם תדמית חדשה כלפי המקום.

אתר חדש המהווה כרטיס ביקור לעסק

כשלקוחות פונים אלינו לקבלת הצעת מחיר, אנחנו נדרשים להיות ייצוגיים ואפילו רשמיים – מייל מסוגנן עם הצעת המחיר הוא בגדר חובה. אלא שלאחר קבלת הצעת המחיר, הלקוחות שלנו רוצים לחקור יותר לעומק, ומחפשים את האתר שלנו במטרה לראות עבודות קודמות, סיפורי לקוחות ובאופן כללי את הרמה והרצינות. אתר שמעוצב באופן מוקפד ומקצועי שגם מתאים בקווים שלו לערכי המותג, ישדר ללקוחות את המסר הנכון. אך מה קורה כשישנה הצעת מחיר, אך אין אתר? מיצוי הפוטנציאל של העסק לא מגיע למקסימום שלו. אתר megasolar.co.il, לדוגמה, הגדיל את אחוז סגירת העסקאות של העסק לאחר הקמתו.

שנכיר ונדבר על האתר שלך?

בניית אתר מותאם למובייל

נתוני הגלישה מראים בבירור שכיום, מרבית הגולשים עושים זאת דרך הסלולר. כשבונים אתר חדש לעסק, חשוב לתת תשומת לב להתאמת האתר למובייל, שגם תורמת להתמצאות ולנוחות של הגולש באתר, וגם עוזרת לאתר להיות ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. לאתרים מסוימים, במיוחד של נותני שירות כדוגמת שירותי תיקון, פריצה וכד', למעלה מ-90% מהגולשים יגיעו דרך המובייל. ההשקעה המירבית בהתאמה למובייל מייחדת את הלקוח ומבדילה אותו משאר המתחרים. באתר refit.co.il, אתר של תיקון מכשירי כושר, ההתאמה למובייל הפכה להיות אחת הסיבות העיקריות לכך שהוא מייצר פניות בכמות גדולה מבעבר.

הצגת פרויקטים באתר ולא דרך שליחה במייל

הצגת עבודות ללקוחות פוטנציאליים היא כמעט בגדר חובה אצל העוסקים בעיצוב גראפי, כתיבה, אדריכלות, עיצוב פנים ועוד. שליחת פורטפוליו באמצעות הדואר האלקטרוני לא רק מכבידה על תיבת המייל ופוגמת באיכות התמונה, היא גם משדרת חוסר רצינות ומצריכה מבעל העסק התעסקות מיותרת ופינג-פונג עד לסגירת עסקה. באתר ronit-shisman.co.il העוסק באדריכלות ועיצוב פנים, הלקוחות יכולים לראות מגוון עבודות שבוצעו, ולמצוא בהן את מה שהם מחפשים. הצגת פרויקטים באתר מקלה על בעל העסק ועובדת בשבילו, מייצרת מקצועיות ושקיפות ותורמת להעלאת הפניות מהלקוחות. כדי להציג פרויקטים ברמה גבוהה, נדרש אתר הבנוי באופן מקצועי.

בניית אתר עם הצבעים הנכונים שקולעים למטרה

אחת הדרכים להעביר את המסר של העסק היא באמצעות אתר אינטרנט. לצבעים ולעיצוב יש יכולת להשפיע על הגולשים באופן שהם אינם מודעים אליו, ולגרום להם למנעד של רגשות – החל מסקרנות ועד להתרגשות ותחושות של אהבה. האתר liorawaldman.com עבר שדרוג משמעותי בהיבטי עיצוב וצבעים מובילים, והפך מאתר ברמה נמוכה מאוד לאתר שלא מפסיק לקבל פניות. השילוב בין מהות העסק לבין הצבעים הוא חשוב – ישנם אתרים שיתאים להם צבעים רשמיים ונקיים, וכאלה שהצבעים החמים או העדינים יתאימו להם יותר. היכולת של מעצב האתר שלכם לשלב בין יצירתיות לחשיבה עסקית מתקדמת היא קריטית להצלחה של האתר שלכם ולמיצוי הפוטנציאל שלו.

סיכום

בניית אתר לעסק היא צעד הכרחי עבור מי שרוצה לגדול, להתפתח ולייצר מקורות הכנסה נוספים. אם תרצו, האינטרנט הוא הקניון הגדול ביותר בעולם, ואם אתם שם – אתם חלק ממי שבחר לחשוף את עצמו לקהל לקוחות עצום מדי יום. בין אם המטרה היא לשפץ את המותג, להציג פורטפוליו או לפתוח ערוץ פניות חדש – בניית אתר לעסק תענה על כל הצרכים.

 

תוכן עניינים